Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Måsen skrev:Underbara byxor, speciellt de rosa, jag bara ääälskar dem!Sparsamhet är mitt mellannamn.![]()
Tänk att du svänger ihop någonting så fantastiskt och billigt bara så där!
ZaZi skrev:Jag tror bestämt jag måste göra fler - för hur ska jag någonsin kunna ha "hårda" jeans nu när jag vet hur skönt det är med mudd mot maggen. Skulle jag sedan liksom råka bli gravid så kan jag ju ha dom ett bra tag också.Det är svårt att gå i vanliga byxor när man vant sig vid mudden
Kaja skrev:Jättefina!! Jag har ju rosa tyg liggande som BORDE ha blivit shorts till mig för länge sedan... Undrar om man kanske ska ta tag i det??
Hur kommer det sig att det är så lätt att sy till barnen och så himla svårt att sy till sig själv...![]()
//Kaja
ZaZi skrev:Måsen skrev:Underbara byxor, speciellt de rosa, jag bara ääälskar dem!Sparsamhet är mitt mellannamn.![]()
Tänk att du svänger ihop någonting så fantastiskt och billigt bara så där!![]()
& de rosa går under benämningen "Måsenbrallorna".Jag tänkte så på dig när jag sydde dom.
Det är verkligen Måsfärger i tyget.
zandrama skrev:Jag som inte ens gillar rosa blev helt käääär i de rosarandiga! Jag vill ockås ha!![]()
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?