Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av melon
Jag vill också sy en onbag som easarina!

Enligt mönstret går det åt 3,5 m till yttertyget pga den långa biten som är både sidor, botten och knytband. Jag är sugen på att hitta brun twill, eller liknande. Ska till Furulunds i Borås idag och leta lite. Någon som vill dela tyg med mig?
Användarens profilbild
Av Panakeia
melon skrev:Jag vill också sy en onbag som easarina!

Enligt mönstret går det åt 3,5 m till yttertyget pga den långa biten som är både sidor, botten och knytband. Jag är sugen på att hitta brun twill, eller liknande. Ska till Furulunds i Borås idag och leta lite. Någon som vill dela tyg med mig?
faaast....du kan ju skarva annars?

det räcker ju att bara kosta på dig en skarv så kommer du ju ner på vettiga längder....två skarvar så gör du nog nästan åt bredden också...
Användarens profilbild
Av melon
Panakeia skrev:
melon skrev:Jag vill också sy en onbag som easarina!

faaast....du kan ju skarva annars?

det räcker ju att bara kosta på dig en skarv så kommer du ju ner på vettiga längder....två skarvar så gör du nog nästan åt bredden också...
Skarvar är fula! Jag har nog fått napp redan så det är lugnt! :wink:
Användarens profilbild
Av emelianna
har du fått napp? annars är jag nog intresserad :)
Användarens profilbild
Av melon
emelianna skrev:har du fått napp? annars är jag nog intresserad :)
Ja, det har jag. Kanske kommer det någon mer du kan dela med?
Användarens profilbild
Av solängel
emelianna skrev:har du fått napp? annars är jag nog intresserad :)
Jag skulle nog kunna dela med dig! :D En onbag är mycket snyggare (och bekvämare :roll: ) än min gamla skötväska... :lol:

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?