Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
silent_angel skrev:Vad roligtJag vet inte än, men annars kan jag nog skicka med någon annan som ska ditKommer du på sjalträffen som blir? Tänkte om jag kunde hämta då eventuellt... ska ju till Umeå fredag denna vecka men vill som inte stressa på dig.
Stream skrev:Nu har jag tyget hemma hos mig!Hur går det med tygklippningen Stream? Jag vet inte hur det blev med sjalträff? Ifall det blir någon nu till helgen så kan jag komma och hämta tyget då. Nationaldagshelgen är jag troligtvis bortrest.
Det ska klippas upp i rätt längder också, men det tänkte jag ta mig tid att göra till helgen
äpple skrev:Hur går det med tygklippningen Stream? Jag vet inte hur det blev med sjalträff? Ifall det blir någon nu till helgen så kan jag komma och hämta tyget då. Nationaldagshelgen är jag troligtvis bortrest.Jag har insett att jag behöver golvet till hjälp för att klippa på. Ett rent golv
äpple skrev:Ok, du får väl höra av när du är redo att skiljas från tygbitarna.Nu har jag klippt och packat fina tygpaket
silent_angel skrev:Om du inte hunnit hämta det innan 18 juni kan jag ta med det till Lycksele för då ska jag dit.(visst var det där du bodde) Min mamma bor där.Stream skrev:får mitt paket ligga kvar hos dig ett tag? Ska ner till Umeå (förhoppningsvis under juni månad) och hälsa på släkten, men det är så mycket med alla som tar examen osv...äpple skrev:Ok, du får väl höra av när du är redo att skiljas från tygbitarna.Nu har jag klippt och packat fina tygpaketDet går bra att hämta här för den som vill, eller så kan jag ta med till jobbet. Eller om vi lyckas få ihop en träff snart. Hör av er om hur ni vill göra, mig spelar det ingen roll.
silent_angel skrev:Det går bra att det ligger kvar här ett tag!tesoj skrev:Det skulle vara jättesnälltsilent_angel skrev:får mitt paket ligga kvar hos dig ett tag? Ska ner till Umeå (förhoppningsvis under juni månad) och hälsa på släkten, men det är så mycket med alla som tar examen osv...Om du inte hunnit hämta det innan 18 juni kan jag ta med det till Lycksele för då ska jag dit.(visst var det där du bodde) Min mamma bor där.Det var först tänkt att jag skulle ner den 11:e men då går lillebror ut nian så det blir att vara hemma. Tror inte att jag hinner ner före midsommar
vet inte än hur jag jobbar, så det skulle vara supersnällt verkligen om du ville ta upp mitt tyg
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?