Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Smultronbarn
Lotta och Leo skrev:Jätte fin!
:iagree: Mina lakan från 70-talet är nog tyvärr i det närmaste utslitna, annars kunde man ju sytt sig nåt piffigt och somrigt av dem...
Användarens profilbild
Av Bina
Den är underbar! :love:

:notes: Leah behöver ingen mer klänning :notes: Leah behöver ingen mer klänning :notes: Leah behöver ingen mer klänning :notes: Leah behöver ingen mer klänning :notes: Leah behöver ingen mer klänning :notes: Leah behöver ingen mer klänning :notes: Leah behöver ingen mer klänning :notes: Leah behöver ingen mer klänning :notes: Leah behöver ingen mer klänning :notes: Leah behöver ingen mer klänning :notes: Leah behöver ingen mer klänning :notes: Leah behöver ingen mer klänning :notes: Leah behöver ingen mer klänning :notes: Leah behöver ingen mer klänning

:purskis:
Användarens profilbild
Av Kaja
Du är rolig du Bina! :lol:

Och om man som jag bara har nya lakan eller fula mintgröna från 80-talet så får man helt enkelt köpa sig fina lakan. Jag var faktiskt inte säker på att jag alls skulle sätta saxen i detta tyg, för det är så fint. Funderade på att sova på dem ett tag i stället... Men, så blev jag så sugen på en klänning i det tyget att jag tog mod till mig och klippte...

Nu gick jag igenom tygförrådet igår för att se hur många mjuka tyger jag har i garderoben. Det ligger en del där tror jag, för de tyger som är för sladdriga för att sy hängselklänningar av brukar bli liggande, men som sådana klänningar funkar de ju fint!

Tusen tack för allt beröm!

//Kaja
Användarens profilbild
Av McMorrigan
DET var en sommarklännig det! :tumsup:
Användarens profilbild
Av puppan
Jättefin blev den! :vågen:
Användarens profilbild
Av Häjk
Toppenfin! :love: :tumsup:
Användarens profilbild
Av Elinea
Bina skrev:Den är underbar! :love:

:notes: Leah behöver ingen mer klänning :notes: Leah behöver ingen mer klänning :notes: Leah behöver ingen mer klänning :notes: Leah behöver ingen mer klänning :notes: Leah behöver ingen mer klänning :notes: Leah behöver ingen mer klänning :notes: Leah behöver ingen mer klänning :notes: Leah behöver ingen mer klänning :notes: Leah behöver ingen mer klänning :notes: Leah behöver ingen mer klänning :notes: Leah behöver ingen mer klänning :notes: Leah behöver ingen mer klänning :notes: Leah behöver ingen mer klänning :notes: Leah behöver ingen mer klänning

:purskis:
:rofl:
Användarens profilbild
Av Ellynil
Kaja skrev:Hon ville INTE ha på sig den utan ville "pinga nakensis"
:heart: :loving: :heart:

Och klänningen blev verkligen jättefin! Det är i sådana här lägen man önska att man hade en tjej också!
Av legenden29
Vilken vacker klänning! En sån vill jag oxå ha! Får ta en tur till Läkarmissonen o jaga 70-talspåslakan!!!

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?