Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Edith
Ja, här är hon. Frågan är bara vad hon ska heta. Några förslag? ;)

Bild

Måste säga att jag är supernöjd med henne! :D Otroligt bekväm och så bara älskar jag paneltyget. Möjligtvis hade jag velat ha större panel, men det glömde jag när jag klippte till bitarna... :roll:
Användarens profilbild
Av binaem
Vilken snygging. Tycker att hon känns både vårsval med det gröna och het i det röda så jag tycker att "Våreld" skulle vara ett passande namn.
Användarens profilbild
Av Edith
binaem skrev:Vilken snygging. Tycker att hon känns både vårsval med det gröna och het i det röda så jag tycker att "Våreld" skulle vara ett passande namn.
Våreld? Ja, kanske det. :D Fast bilden är visst sämre än jag trodde, för hon är inte alls grön utan beige. :oops:
Användarens profilbild
Av knutis
Jättesnygg!! :tumsup:

Jag är också på G att sy MT med panel, hur tänkte du när du sydde panelen, hade du mönster för det, eller gjorde du på fri hand? :roll:
Användarens profilbild
Av Edith
knutis skrev:Jättesnygg!! :tumsup:

Jag är också på G att sy MT med panel, hur tänkte du när du sydde panelen, hade du mönster för det, eller gjorde du på fri hand? :roll:
Tack! :D

Jag gjorde panelen på fri hand, så tyvärr kan jag inte bistå med mönster.

Lättast är nog att rita upp allt på ett papper när man räknar för annars blir det snurrigt värre. Tyckte att jag var noggrann med sömsmåner och allt men ändå stämde det inte till 100 %. :roll:
Användarens profilbild
Av Edith
Nu finns bärbild under Sjalbarn och sjalar om någon vill se. :D

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?