Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av kogkarin
Ouupps som det kan gå. Det ser ut som något jag skulle kunnat åstadkomma. Lider med dig och Jakob....men som sagt ett skäl till att du måste skaffa en ny sjal är det ju alltid!
Användarens profilbild
Av Vida
Åh, kära vän! Jag beklagar sorgen!

*kramar om*

Har du någon du kan prata med om det här?

(Jag drog på riktigt efter andan när jag såg bilderna...)
Användarens profilbild
Av sirisirius
NeaVida skrev:Åh, kära vän! Jag beklagar sorgen!

*kramar om*

Har du någon du kan prata med om det här?

(Jag drog på riktigt efter andan när jag såg bilderna...)
:snyft: Nej ingen vill lyssna :purskis: , vi har haft begravning idag, sorgen var stor. :purskis:
Användarens profilbild
Av Bollen
Inte kasta - sy fina små solhattar, förvaringspåsar, docksjalar (JA DOCKSJAL!).
Blekmedel är livsfarligt, har också trasat kläder i det trots att jag bara lät dem ligga en jättekort stund...

Oh no, såg precis att den var begraven!!!
Du har mitt deltagande.. :cry:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Nämen jösses! :shock: Man ska inte använda klorin el liknande! :this: Framför allt inte på sina sjalar kanske..... ojoj......
Användarens profilbild
Av sirisirius
Beckah82 skrev:Tråden "Vilken sjal är mest hippie" har glömt en sjal 8)
:Hahaa:
Användarens profilbild
Av sanna73
:( Beklagar sorgen Bild

Vi finns här om du behöver prata Bild
Användarens profilbild
Av sirisirius
sanna73 skrev::( Beklagar sorgen Bild

Tack! Det känns väldigt tungt just nu, det känns som att jag måste köpa många sjalar för att dämpa sorgen men jag vet inte om det är rätt väg att gå. :roll:
Användarens profilbild
Av sanna73
sirisirius skrev:

Tack! Det känns väldigt tungt just nu, det känns som att jag måste köpa många sjalar för att dämpa sorgen men jag vet inte om det är rätt väg att gå. :roll:
Självklart är det rätt väg att gå, ingen sjal kan ersätta den vän man förlorat, men de kan ge dig något annat att fokusera på och det är just det du behöver just nu :tumup:
Användarens profilbild
Av sirisirius
sanna73 skrev:
sirisirius skrev:

Självklart är det rätt väg att gå, ingen sjal kan ersätta den vän man förlorat, men de kan ge dig något annat att fokusera på och det är just det du behöver just nu :tumup:
tack för ditt stöd och uppmuntran! Nu trycker jag på köp...köp...köp...köp! :lol:
Användarens profilbild
Av sanna73
sirisirius skrev:
sanna73 skrev:
sirisirius skrev:

tack för ditt stöd och uppmuntran! Nu trycker jag på köp...köp...köp...köp! :lol:
:vågen:

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?