Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Marine78
Åh vad kul att flera gillade instruktionerna. Roligt när man kan hjälpa till lite också ;-)
Av Emmiez
men du va fin :love:
Användarens profilbild
Av glis
Jo, det var jättemycket hjälp. Nu undrar jag bara: stickar du ner ärmsömarna med tvillingnål om du inte syr raglan? Och gör du det på raglan?
Av Marine78
Menar du ärmsömmarna på ärmarna eller ute i ärmsluten?
På ärmsömmarna brukar jag sticka ned sömsmånen med en vanlig stickning bara - ej tvillingnål eftersom jag då eg. skulle vilja ha nålen precis på vardera sidan om sömmen och jag då tycker det varken gör till eller från med stickningen (jag stickar liksom inte ner sömsmånen bara för att det skall se snyggt ut, utan främst för att det skall bli bekvämt och inte skava så mkt). Vid ärmsluten gör jag precis som i övrigt om jag använder kantband. Vill jag bara fålla upp ärmsluten använder jag också tvillingnålen eller någon annan rolig dekorsöm (har ingen covermaskin, utan en vanlig maskin).
Användarens profilbild
Av miriel
Vilka alster! :shock: Vad duktig du är, superfina! :heart:
Av Marine78
Tack o bock *ler*!
Användarens profilbild
Av Sedum
Superfin!!! :-)
Och jätte tack för de braiga instruktionerna. *sparas* :tumsup:
Av Nettan
Du zyr zå fina grejer. *aviz*
Användarens profilbild
Av binaem
Så söt
Av Marine78
Taack *ler*! Den har hamnat i "sparas-om-utifall-att-lådan" kan bara inte göra mig av med den. Drömmen om en liten till finns ju faktiskt!
Av inna
Kanonbra! Jag ställde just den här frågan i sytråden på Familjeliv ... och hade i bakhuvudet att jag sett ett inlägg från dig om den här bodyn där också (för visst var det du?), men kunde inte hitta igen det då.

Nu har jag fått jättebra svar, så det är bara hem och testa som gäller! :D
Användarens profilbild
Av Nova
Underbart fin!
Vilket sött tyg! :app:
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?