Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av puh
sirisirius skrev:Tjusigt! Jag har också det tyget, underbart!!

Jag rekommenderar dock handtvätt om du ska tvätta den, jag tvättade en väska jag gjort i det tyget i maskin och den blev jätteblek och tråkig! :(
Tack! :notes:

legenden29:
Som sagt ovan på en affär i stan (Sundsvall), finns i två färgsättningar och just nu på 50% :)
Användarens profilbild
Av Sedum
Vad fin! :D
Användarens profilbild
Av Poppido
Får man fråga på vilken affär du köpt det? vart finns den? vad heter den? finns det mycket roligt/billigt?? :mitvit:
Vill ha TYG. NU. Innan jag syr av gardinerna...
Av puh
Poppido skrev:Får man fråga på vilken affär du köpt det? vart finns den? vad heter den? finns det mycket roligt/billigt?? :mitvit:
*ler* Fabriksstuvar på Storgatan :) Ska dit och köpa 5 meter till imorgon. De har lite på rea just nu. Jag tycker jag att de har ganska mycket fina gardintyger, lite lapptäcksttyger, ok fleece. Priset?! Hmm.. har ingen aning, skulle gissa i mellanklass, men jag köper så sällan tyg så jag har ingen koll ;) Dessutom finns det ju inte så många tygbutiker att välja på i Svall :roll:
Användarens profilbild
Av Poppido
puh skrev:
Poppido skrev:Får man fråga på vilken affär du köpt det? vart finns den? vad heter den? finns det mycket roligt/billigt?? :mitvit:
*ler* Fabriksstuvar på Storgatan :) Ska dit och köpa 5 meter till imorgon. De har lite på rea just nu. Jag tycker jag att de har ganska mycket fina gardintyger, lite lapptäcksttyger, ok fleece. Priset?! Hmm.. har ingen aning, skulle gissa i mellanklass, men jag köper så sällan tyg så jag har ingen koll ;) Dessutom finns det ju inte så många tygbutiker att välja på i Svall :roll:
Å, tack tack! Ska helt klart kolla in det stället!
Brukar annars åka till Gnarp. Det är inte heller fel. Men det blir sån omväg, men det finns mycket att välja på! Fast jättebilligt är det ju inte där heller.
Av puh
Poppido skrev:
puh skrev:
Brukar annars åka till Gnarp. Det är inte heller fel. Men det blir sån omväg, men det finns mycket att välja på! Fast jättebilligt är det ju inte där heller.
Gnarp! Det skulle ju inte jag ha satsat många pengar på (fördomar fördomar)... Trodde inte ens att det fanns såna affärer i Gnarp :oops: Måste nog göra en utflykt någon dag och lära mig om omgivningarna :)
Användarens profilbild
Av McMorrigan
:tumsup: :app:
Användarens profilbild
Av Poppido
puh skrev:
Poppido skrev:
puh skrev:
Gnarp! Det skulle ju inte jag ha satsat många pengar på (fördomar fördomar)... Trodde inte ens att det fanns såna affärer i Gnarp :oops: Måste nog göra en utflykt någon dag och lära mig om omgivningarna :)
:mrgreen: Nä, jag vet. -GNARP av alla ställen. Men faktiskt så har dom en ja... vad heter det... typ, fabriks butik. Lager import tror jag det heter. Och dom har MASSOR med tyg där. Och massa stuvar och så. Synd att man inte har några andra ärenden till gnarp bara.
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?