Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ihh på min skattkammare på vinden hittade jag idag 3,5 meter brun strechfrotée och en meter vit och en halvmeter röd dito. Gick i helgen och grubblade var man får tag på sådant (förvissor helst blommigt .. ) och idag efter jobbet stegade jag upp till min skattkammare på vinden där jag var tämligen säker på att jag aldrig sett något sådant. Men där låg tyget och glänste. Projekt nummer ett kommer att gå till min bytesvän i majbytet har jag bestämt! Älskar att vi fick så mycket tyg på köpet med huset!
Användarens profilbild
Av zandrama
Kosmos skrev::shock:
Ett sånt hus med en sån skattkammare vill jag också köpa :lol:
Vill du bli av med någon bit av det bruna är jag intresserad :wink:
:iagree: på allt, men särskilt det sista. :P
Användarens profilbild
Av ernamalin
Wow, vilken skatt!
Varför kunde inte våran vind vara full med tyger istället för sågspån, getingbon och en gammal TV antenn :evil:

Har du min adress eller ska jag PMa den så du kan dela med dig? :lol: :wink:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
:vågen: Ibland har man tur! :lol:
Användarens profilbild
Av Kaja
ernamalin skrev:Wow, vilken skatt!
Varför kunde inte våran vind vara full med tyger istället för sågspån, getingbon och en gammal TV antenn :evil:
:iagree:
Användarens profilbild
Av fil-o-sofi
jag vill också ha skattkammare! själva har vi ju sovrum och musik-/kontorsrum på vinden. där finns garanterat inga inga skatter, bara högar med kläder och makens konstiga musikapparater... inget att sy av... fast jag kanske kunde göra nåt av mattan? babyoverall a´la trasmatta..?
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?