Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av FiaLisa
Jag har provat Bibbis tråd och den funkar!
Av FiaLisa
Jag märker ingen större skillnad faktiskt. Den är lite tjockare än vanlig overlocktråd men om jag inte visste om det skulle jag förmodligen inte tänka på det.

Det finns två stora fördelar med Bibbis tråd. Dels är den billig utan att vara dålig. Dels finns den i massor av färger.

Att hitta vanlig overlocktråd i matchande färg är ofta hopplöst. Visst kommer man långt med färger som lätt smälter in i bakgrundstygets färg men jag tycker att det är så snyggt med matchande tråd.

Köp några (små) rullar av Bibbi och prova. Om du inte gillar tråden så går du i alla fall inte i konkurs av att du provade.
Användarens profilbild
Av florin
sofiaengvall skrev:Funkar dugligt eller är lika bra eller bättre än "riktig" overlocktråd?

Tack! :)
Jag tycker den är jätte bra, mycket bättre än de "riktiga" som jag provat :-) Jag har som sagt sytt med den tråden dagligen i över ett år utan att den gått av en endaste gång, det är ett bra betyg tycker jag :lol:
Användarens profilbild
Av florin
Jag lägger till att nästan alla jag känner till som syr mycket med overlock använder Bibbis tråd :lol:

Å köper du hem svart och vit och inte gillar demså kan jag köpa dem av dig :D Jag är snart i behov av nytt i svart och vitt men vill bara ha stora konor och fyra av varje i så fall.
Användarens profilbild
Av sofiaengvall
Det låter ju bra! :)
Ja, man vill ju ha tråd i rätt färg. :)

Synd att jag beställt svart och vit overlocktråd tillsammans med maskinen... men det kanske är bra att ha testat det. :)

Tusen tack för alla råd alla!!! :)
Användarens profilbild
Av Isanna
*tass*
Looma trikåsjal?

Ja, det är troligt att Looma är ett tidi[…]

Jag vet inte om jag kan bidra på något[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?