Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ponyo
Indiemorsan skrev:Å, jättefin! Nu blev jag inspirerad, har länge tänkt att skruttmuffinsen nog behöver en pippitröja. (men nu är alla stickgrejer nerpackade för flytten. Så typiskt, när det börjar klia i fingrarna).
Skoj att du blev ispirerad. Synd att stickgrejerna är nedpackade.
Men de blir kanske upppackade snart?

Nu blev jag inspirerad av dig att sticka en pippitröja till en kompis barn som älskar pippi. :D
Användarens profilbild
Av Indiemorsan
Vad härligt när man kan inspirera varandra! Ja, hoppas grejerna kan packas upp snart igen. Jag har haft en lite dålig stickperiod nu, det har helt enkelt inte funnits tid, med resultat att en liten indiepop-pullover som skulle varit så fin på skruttmuffinsen nu förmodligen är urvuxen innan den ens är färdigstickad :( . Men jag får väl göra klart den och ge den till nåt annat barn istället. Och sen sticka pippitröja. Eller tvärtom.
Av Ponyo
Indiemorsan skrev:Vad härligt när man kan inspirera varandra! Ja, hoppas grejerna kan packas upp snart igen. Jag har haft en lite dålig stickperiod nu, det har helt enkelt inte funnits tid, med resultat att en liten indiepop-pullover som skulle varit så fin på skruttmuffinsen nu förmodligen är urvuxen innan den ens är färdigstickad :( . Men jag får väl göra klart den och ge den till nåt annat barn istället. Och sen sticka pippitröja. Eller tvärtom.
Trist, men man kan alltid spara och hoppas att man får en ny liten plutt en vacker dag.
Användarens profilbild
Av Indiemorsan
Ja visst. (Fast det dröjer nog några år för min del). Men i väntan på flera egna barn har jag ett syskonbarn på g i höst och ungefär samtidigt ska pojkvännens bästa kompis (som också är skruttmuffinsens gudfar) få barn. Så det finns gott om småknattar att sticka till, och jag älskar att sticka och ge bort! :D (Gjorde mössor till alla kompisbebisarna i julas).
Användarens profilbild
Av zandrama
Bubbi skrev:
zandrama skrev:
Bubbi skrev:
zandrama skrev:Wow! Precis en sån vill mina barn ha! En till varje tack! ;)
Hahaha, du kan ju sticka själv. Och riktigt fint :D
Men jag stickar ju sååå låååångsamt! Så de komer ju inte bli klara förrän typ nästa vinter isf. :roll: :lol:
Det är därför man ska göra plagg som man kan sticka på rundsticka :D
:notes: :lol: 8)
Av tumbler
Vad fin! :D :D
Av Ponyo
Tack! :D

Tycker jag att du ska göra, det är otroligt rogivande att sticka.
Ett stort plus är att man göra det framför TVn på kvällen.

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?