Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Indiemorsan skrev:Å, jättefin! Nu blev jag inspirerad, har länge tänkt att skruttmuffinsen nog behöver en pippitröja. (men nu är alla stickgrejer nerpackade för flytten. Så typiskt, när det börjar klia i fingrarna).Skoj att du blev ispirerad. Synd att stickgrejerna är nedpackade.
Indiemorsan skrev:Vad härligt när man kan inspirera varandra! Ja, hoppas grejerna kan packas upp snart igen. Jag har haft en lite dålig stickperiod nu, det har helt enkelt inte funnits tid, med resultat att en liten indiepop-pullover som skulle varit så fin på skruttmuffinsen nu förmodligen är urvuxen innan den ens är färdigstickadTrist, men man kan alltid spara och hoppas att man får en ny liten plutt en vacker dag.. Men jag får väl göra klart den och ge den till nåt annat barn istället. Och sen sticka pippitröja. Eller tvärtom.
Bubbi skrev:zandrama skrev:Det är därför man ska göra plagg som man kan sticka på rundstickaBubbi skrev:Men jag stickar ju sååå låååångsamt! Så de komer ju inte bli klara förrän typ nästa vinter isf.zandrama skrev:Wow! Precis en sån vill mina barn ha! En till varje tack!Hahaha, du kan ju sticka själv. Och riktigt fint![]()
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?