Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Nettan
Vill gärna ze bild på färdig byxa zedan.
Har bara ztickat ett par kortbenta ullizar.
Användarens profilbild
Av zandrama
Nej, men det borde väl inte vara särskilt svårt. Man fortsätter ju bara sticka benen så de blir den längd man vill ha.

Bubbi vet jag stickade ett par "jeans" och HempHour blöjbyxorna finns ju även med långa ben.
Användarens profilbild
Av melon
Jepp, jag har stickat några. Det är enkelt, bara att fortsätta tills byxorna är lagom långa :wink:

De här var våra favoriter, med rullkant längst ner, tills de hamnade i tvättmaskinen av misstag... :roll:
Bild

Med mudd längst ner, på liten liten Dante:
Bild

Nästa par blir nog i resårstickning som HH, gillar den fasonen bäst. :wink:
Användarens profilbild
Av Kusmi
tack för fina bilder, får nog komma på ett eget mönster helt enkelt!
Användarens profilbild
Av melon
Fru Längtan skrev:tack för fina bilder, får nog komma på ett eget mönster helt enkelt!
Men jag har använt mamasamuelis mönster och bara fortsatt sticka på benen, inte behöver du uppfinna hjulet igen :wink:
Av belinda
melon skrev:Bild
å maj gaad!! :love: *inspirerad*
Användarens profilbild
Av trollmamma
Jag har inte stickat byxor men jag har vänner som kört med vanliga blöjbyxomönster som dom stickat på ben ! :roll: jag vet inte om du har nått sån't mönster ... jag hittade drops byxor dom ser lite vida ut men man kan ju köra lite resår vid låren ... eller ??

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?