Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
millot skrev:Coola!Passa på att sy i alla fall i de minsta storlekarna innan barnen kommer. De första månaderna är det svårt att få nåt gjort!
Någon gång ska jag också bli händig mamma! Just nu är det bara syskonbarnen som blir överösta med grejer
Fru Längtan skrev:Puffar igen för att se hur de funkat!Är du i sytagen?
Cinnamon skrev:Ullbyxorna, hur passade de? har en ulltröja hemma som skulle kunna slaktas... Jag tänker mycket på att sy iallafall och tror ju att jag har mer tid nu än efter bäbis är född.Fru Längtan skrev:Puffar igen för att se hur de funkat!Är du i sytagen?![]()
Jodå, det har funkat bra. Kardborren var inte den bästa (Hastas tror jag). Den minsta storleken satt jättebra när G var nyfödd. De är mjuka och fina, vad annat de skulle bli efter att ha varit välanvända t-shirts vet jag inte. Nåt speciellt du funderar på?
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?