Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
annemi skrev:Du göra en skattjakt hemmaDet skulle vara en syn på jobbet att få alla gamla virkande damer att springa runt och leta efter lilljäntans (det är alltså jag) pedal!Den som först hittar skatten (pedalen) får en.....
Och så kanske du kan göra på jobbet också"tanterna" kan springa runt o leta
McMorrigan skrev:Eaxkt, du kan vänta med att utlysa skattjakten tills jag är därannemi skrev:Du göra en skattjakt hemmaDet skulle vara en syn på jobbet att få alla gamla virkande damer att springa runt och leta efter lilljäntans (det är alltså jag) pedal!Den som först hittar skatten (pedalen) får en.....
annemi skrev:När kommer du?McMorrigan skrev:Eaxkt, du kan vänta med att utlysa skattjakten tills jag är därannemi skrev:Du göra en skattjakt hemmaDet skulle vara en syn på jobbet att få alla gamla virkande damer att springa runt och leta efter lilljäntans (det är alltså jag) pedal!Den som först hittar skatten (pedalen) får en.....
![]()
McMorrigan skrev:Var var var ???annemi skrev:När kommer du?McMorrigan skrev:Eaxkt, du kan vänta med att utlysa skattjakten tills jag är därannemi skrev:Du göra en skattjakt hemmaDet skulle vara en syn på jobbet att få alla gamla virkande damer att springa runt och leta efter lilljäntans (det är alltså jag) pedal!Den som först hittar skatten (pedalen) får en.....
![]()
![]()
Förresten har jag hittat den!
McMorrigan skrev:Förresten har jag hittat den!Men det begriper du väl att du inte kan skriva så där, utan att skriva var den var!!!
Hello skrev:Förlåt, förlåt!McMorrigan skrev:Förresten har jag hittat den!Men det begriper du väl att du inte kan skriva så där, utan att skriva var den var!!!
Fryle skrev:Det gläder mig verkligen att den är på plats igen!Mig med! Men inte min make!
McMorrigan skrev:Så! Nu kan jag andas igenHello skrev:Förlåt, förlåt!McMorrigan skrev:Förresten har jag hittat den!Men det begriper du väl att du inte kan skriva så där, utan att skriva var den var!!!Det var inte min mening att inte göra det!
![]()
Den låg i en papperspåse från bokhandeln men ngr fynd som jag hade gjort på lunchrasten!![]()
Varför jag hade lagt den där?Ingen aning!
Hello skrev:superorganiserade jämt!Sup..... super.....
McMorrigan skrev:Ja, jag kan åtminstone stava till detHello skrev:superorganiserade jämt!Sup..... super.....organ......
![]()
Asch så tokigt det blev!
Min make påstår att om "inte mitt huvud hade suttit fast så skulle jag tappa bort det"! Så superorganiserad är nog det sista jag är!
Hello skrev:McMorrigan skrev:Ja, jag kan åtminstone stava till detHello skrev:superorganiserade jämt!Sup..... super.....organ......
![]()
Asch så tokigt det blev!
Min make påstår att om "inte mitt huvud hade suttit fast så skulle jag tappa bort det"! Så superorganiserad är nog det sista jag är!![]()
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?