Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av annemi
Du göra en skattjakt hemma :lol: Den som först hittar skatten (pedalen) får en.....

Och så kanske du kan göra på jobbet också :roll: "tanterna" kan springa runt o leta :wink:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
annemi skrev:Du göra en skattjakt hemma :lol: Den som först hittar skatten (pedalen) får en.....

Och så kanske du kan göra på jobbet också :roll: "tanterna" kan springa runt o leta :wink:
Det skulle vara en syn på jobbet att få alla gamla virkande damer att springa runt och leta efter lilljäntans (det är alltså jag) pedal! :lol:
Användarens profilbild
Av annemi
McMorrigan skrev:
annemi skrev:Du göra en skattjakt hemma :lol: Den som först hittar skatten (pedalen) får en.....

Det skulle vara en syn på jobbet att få alla gamla virkande damer att springa runt och leta efter lilljäntans (det är alltså jag) pedal! :lol:
Eaxkt, du kan vänta med att utlysa skattjakten tills jag är där 8) :wink:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
annemi skrev:
McMorrigan skrev:

När kommer du? :D

Förresten har jag hittat den! 8)
Användarens profilbild
Av ernamalin
McMorrigan skrev:Förresten har jag hittat den! 8)

Grattis! :lol: var låg den då?
Användarens profilbild
Av annemi
McMorrigan skrev:
annemi skrev:
McMorrigan skrev:

När kommer du? :D

Förresten har jag hittat den! 8)
Var var var ???
Användarens profilbild
Av Hello
Men det begriper du väl att du inte kan skriva så där, utan att skriva var den var!!! :this:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Hello skrev:
Men det begriper du väl att du inte kan skriva så där, utan att skriva var den var!!! :this:
Förlåt, förlåt! :oops: Det var inte min mening att inte göra det! :lol:
Den låg i en papperspåse från bokhandeln men ngr fynd som jag hade gjort på lunchrasten! 8)
Varför jag hade lagt den där? :hmm: Ingen aning! :lol:
Användarens profilbild
Av Fryle
Det gläder mig verkligen att den är på plats igen!
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Fryle skrev:Det gläder mig verkligen att den är på plats igen!
Mig med! Men inte min make! 8)
Användarens profilbild
Av Hello
McMorrigan skrev:
Hello skrev:
Förlåt, förlåt! :oops: Det var inte min mening att inte göra det! :lol:
Den låg i en papperspåse från bokhandeln men ngr fynd som jag hade gjort på lunchrasten! 8)
Varför jag hade lagt den där? :hmm: Ingen aning! :lol:
Så! Nu kan jag andas igen ;)

Du, det är lite skönt att höra att inte alla är så superorganiserade jämt! Vi borde kanske bjuda på våra tillkortakommanden lite oftare. :) Tur att den kom fram!
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Hello skrev:superorganiserade jämt!
Sup..... super..... :hellu: organ...... :hellu: :siishah: Asch så tokigt det blev!
Min make påstår att om "inte mitt huvud hade suttit fast så skulle jag tappa bort det"! Så superorganiserad är nog det sista jag är! :lol:
Användarens profilbild
Av Hello
McMorrigan skrev:
Sup..... super..... :hellu: organ...... :hellu: :siishah: Asch så tokigt det blev!
Min make påstår att om "inte mitt huvud hade suttit fast så skulle jag tappa bort det"! Så superorganiserad är nog det sista jag är! :lol:
Ja, jag kan åtminstone stava till det ;) :D
Användarens profilbild
Av McMorrigan
Hello skrev:
McMorrigan skrev:
Ja, jag kan åtminstone stava till det ;) :D
:lol: :wink:

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?