Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Disa86
Läser om att ni syr i detta beställer detta vad sjutton är det??
Av Disa86
hrm.. ok.
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Disa86 skrev:hrm.. ok.
Hehe, det är ungefär vad jag säger också, men väldigt tyst för att inte bli dumförklarad av hela Sjalbarn 8) :lol:
Användarens profilbild
Av aha
Skogskajsa skrev:
Disa86 skrev:hrm.. ok.
Hehe, det är ungefär vad jag säger också, men väldigt tyst för att inte bli dumförklarad av hela Sjalbarn 8) :lol:
:lol:
Den här gången har jag beställt 1 m turkos/brun, när det gällde det orange var jag helt på din linje
Av Smultronbarn
Fast jag är också rätt tyst .... Jag gillar inte heller kanintyget speciellt mycket... :hide: Tror inte man får säga det härinne... :floet2:

Fast: :tumsup: svensktillverkat och inte snordyrt är ju förståss nåt som ska premieras... (fast inte av mig just denna gång då... :lol: )
Användarens profilbild
Av zmurfan
Smultronbarn skrev:Fast jag är också rätt tyst .... Jag gillar inte heller kanintyget speciellt mycket... :hide: Tror inte man får säga det härinne... :floet2:

Fast: :tumsup: svensktillverkat och inte snordyrt är ju förståss nåt som ska premieras... (fast inte av mig just denna gång då... :lol: )
Här är en till som inte förstår vart det fina i kanintyget ligger.
Användarens profilbild
Av aha
Smultronbarn skrev:Fast jag är också rätt tyst .... Jag gillar inte heller kanintyget speciellt mycket... :hide: Tror inte man får säga det härinne... :floet2:
Klart man får :this:

Jag är inte så såld på sjalar längre, det borde vara som att svära i kyrkan att säga här men jag säger det ändå. Däremot är det underbart att bära i bra bärhjälpmedel :rock:
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
aha skrev:
Klart man får :this:

Jag är inte så såld på sjalar längre, det borde vara som att svära i kyrkan att säga här men jag säger det ändå. Däremot är det underbart att bära i bra bärhjälpmedel :rock:
Du kanske kan leda kurser i sjalavvänjning? ;-)
Är själv inte såld på sjalar men tycker om att bära bra 8)

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?