Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hello
Hörrni - det börjar väl bli dags att tänka på majbyte?

Jag har ett förslag: ETT BARNPLAGG

I så fall kan jag organisera bytet ;)

Annars kan man ju gå efter omröstningen i april och i så fall blir det kuddfodral. Det är jag dock inte intresserad av, så får nån annan organisera :)

Eller så bestämmer man att man har så mycket att göra i maj ändå, att man lägger ner majbytet?
Användarens profilbild
Av Monia
Jag är intresserad av ett byte i maj, beroende på vad det blir. :D
Användarens profilbild
Av binaem
Jag är helt klart intresserad av ett barnplagg!
Av Ponyo
Jag är gärna med, om det blir ett barnplagg :D
Av Ponyo
Fast jag kan bara göra till 1,5 åringar och nedåt. :?
Användarens profilbild
Av Hello
knutschen_lee@hotmail.com skrev:hej, undrar lite. vad är dessa månadsbyten? hur går det till och får vem som helst vara med?
Vem som helst får vara med.
En person organiserar bytet - vem det är varierar från månad till månad. Den som känner sig manad helt enkelt.
Vi bestämmer ett tema tex "Väskor". Du åtar dig att sy/pyssla/sticka/virka, helt enkelt göra, en väska och skicka den till den person du har blivit anvisad av den som organiserar bytet. I gengäld får du en väska som någon annan har gjort och skickar till dig.

Lätt som en plätt och jättekul! Var med!
Användarens profilbild
Av zmurfan
knutschen_lee@hotmail.com skrev:hej, undrar lite. vad är dessa månadsbyten? hur går det till och får vem som helst vara med?
Alla som vill vara med får vara med.
Man gör en sak (stickar, virkar, syr eller pysslar på annat sätt) och sen får man en adress som man ska skicka sin sak till. Och sen är det bara att vänta så får man en sak tillbaka från någon annan.
Av knutschen_lee@hotmail.com
ok, tack.:) då vet jag, får se om jag är med någon gång då (någon månad när det är något enklare.;)

Är det ingen som kan ge mig några ord p[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?