Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Stark
För ett tag sedan hittade jag tre helt nya bodysar som C eller jag tyckte var fina för ca 5 kr styck. Jag slog till trots att de var för små... De är i storlek 6 månader, men passar C runt kroppen, men är/var för korta i grenen. Jag startade en tråd för att få förslag på vad jag skulle göra med dem, men det blev inte gjort något av det hela...

Nåväl, nu är två av bodysarna omgjorda till klänningar till C. Den tredje sitter på ett gosedjur, så den får vara som den är.

Den första jag gjorde om tog jag bort ärmarna på och skulle först göra till ett långt linne. Det blev dock för långt, så jag beslöt att det fick vara för långt = klänning.
Bild
Alla kanter är sydda med rullfåll.

Den andra bodyn fick behålla ärmarna och skulle från början bli en klänning, så den fick en klockad kjol där fållen blev rullfåll med röd tråd för att matcha den röda överdelen.
Bild
Användarens profilbild
Av Matildamamma
:tumsup: Vilken innovativ lösning, och stiligt blev det.
Användarens profilbild
Av Bina
:tumup: smart :D
Användarens profilbild
Av Fryle
Snyggt och smart!
Användarens profilbild
Av zandrama
Snyggt! Och hur stor har inte din lilla bebis blivit då! :shock: :shock:
Användarens profilbild
Av Kusmi
Hade jag aldrig kommit på vad du är inovativ som någon sa...
Användarens profilbild
Av Zalli
Jag sydde ihop en body i 56 och en avklippt klänning i 62 och vips blev det en klänning i 92, haha :D Det är en helt ny värld som öppnar sig och man slipper ha ångest för att de växer ur favoritbodys ju :)

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?