Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kusmi
Den blev jättefin!
Av Marine78
Apelsin skrev:
Bissa skrev:
Apelsin skrev:Jättefin.

Jag tror att de flesta bodysarna brukar knäppas åt andra hållet, men det spelar ju mindre roll.
elsas alla omlottbodysar knäpps som på bilden ovan.
Ok, de jag har i omlott nu knäpps åt andra hållet :hmmm:
Jo jag tror som du, att de eg knäpps åt andra hållet. Det Var bland annat där tänket blev fel. Jag hade spegelvänt de två framstyckena och gjort det ena framstycket lite för kort. Men för att vara ett första försök utan att ha något att gå efter så känns det ok ;-) Gosig blev den i alla fall!
Användarens profilbild
Av ernamalin
Men åh, vad fin den blev!
Du är så duktig :tumup:
Av Marine78
Bissa skrev:Bild
Bild
Bild
Tihi! Tack! Överbevisade. Kanske finns det "pojk- resp flickknäppning" precis som gylfen på byxor och knäppning på blus resp skjorta och så *suck i så fall* Nå då kan jag ju ha omlotten åt vilket håll jag vill, kommer nog eftersträva att vända på den eftersom jag vill göra bodysarna lika som de tröjor jag gör och där går omlotten åt andra hållet. Tack så mycket för bildserien i alla fall. Jag är så gott som rätt ute ;-)
Av Emmiez
va fin, hur har du gjort mönstret då? :roll:
ja vill också kunna göra sån, men fattar inte hur ja ska kunna göra mönster :roll:

hur kan man göra utan att ha en annan att rita av :hmm:
Av Marine78
Man utgår från en massa olika mönster. Jag hade ett vanligt bodymönster med vanlig ärm, men ville ha en omlottbody med raglanärm. Så då är det "bara" att fösöka kombinera de mönster man har till man är nöjd och får precis det man vill ha ;-)
Av Emmiez
Marine78 skrev:Man utgår från en massa olika mönster. Jag hade ett vanligt bodymönster med vanlig ärm, men ville ha en omlottbody med raglanärm. Så då är det "bara" att fösöka kombinera de mönster man har till man är nöjd och får precis det man vill ha ;-)
aha du hade iallafall ett grundmönster, ja får väl se om ja hittar det då :lol: så får ja väl prova mig fram :)
Av Marine78
Jo helt mönsterlös var jag inte *skratt*. behöver ju få rätt proportioner på det hela och då är det ju bra att ha en grund. Det räcker med enklast möjliga och sedan får man gnugga energiknölarna och ändra om och fixa tills man är nöjd! Har lite finjusteringar kvar, men tror nog att jag snart vågar gå på kaniner och ugglor och göra lite minibodysar ;-) om det blir något över utav tygerna när jag fixat till mina pojkar då!
Av Marine78
Har 40 x 75 cm röda ugglor, men vet inte om det kommer räcka faktiskt. Skall kika på det ikväll. Tror det blir snålt
Användarens profilbild
Av camsch
Men åååååhh så FIN den var!!! :love: :love: :love:

Förstår att du blev nöjd, det skulle jag med blivit!
Användarens profilbild
Av Vida
Superfin: Och lite OT men ändå - surfade på omlott och body och fick fram en sablans massa bodies med likadan knäppning, bla PoP, Momo Kimono, Holly och Spöket Laban. Hittade faktiskt inte en enda som hade knäppningen åt andra hållet...
Av Marine78
Tack! Ja, då är det kanske helt enket jag som mins fel *skrat*. Det var ju något år sedan det användes omlottbodies här. Fast jag vänder nog på min ändå *skratt*. vill som sagt att omlotten skall gå åt samma håll på de bodies jag gör som på de töjer jag gör!

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?