Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Apelsin skrev:Jo jag tror som du, att de eg knäpps åt andra hållet. Det Var bland annat där tänket blev fel. Jag hade spegelvänt de två framstyckena och gjort det ena framstycket lite för kort. Men för att vara ett första försök utan att ha något att gå efter så känns det okBissa skrev:Ok, de jag har i omlott nu knäpps åt andra hållet :hmmm:Apelsin skrev:Jättefin.elsas alla omlottbodysar knäpps som på bilden ovan.
Jag tror att de flesta bodysarna brukar knäppas åt andra hållet, men det spelar ju mindre roll.
Bissa skrev:Tihi! Tack! Överbevisade. Kanske finns det "pojk- resp flickknäppning" precis som gylfen på byxor och knäppning på blus resp skjorta och så *suck i så fall* Nå då kan jag ju ha omlotten åt vilket håll jag vill, kommer nog eftersträva att vända på den eftersom jag vill göra bodysarna lika som de tröjor jag gör och där går omlotten åt andra hållet. Tack så mycket för bildserien i alla fall. Jag är så gott som rätt ute
Marine78 skrev:Man utgår från en massa olika mönster. Jag hade ett vanligt bodymönster med vanlig ärm, men ville ha en omlottbody med raglanärm. Så då är det "bara" att fösöka kombinera de mönster man har till man är nöjd och får precis det man vill haaha du hade iallafall ett grundmönster, ja får väl se om ja hittar det då
Vi fick fåren klippta i början av somma[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?