Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Fryle
Jättefin!

Och jag håller med zandrama om att de blir bättre med tiden, så om du inte blir nöjd från början så härda ut och låte den åka lite tvättmaskin mellan varven så vill du inte skiljas från den sedan.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag rotade i mina gamla garngömmor och hittade lite lingarn som jag skulle väva band av för sisådär tjugo år sedan. Jag trodde att det skulle räcka till en gul-grön och en röd-blå, men som ni ser så behövde jag varenda garntåt för att få till en trasa. Den blev nog kanske för liten (eller för glest stickad) ändå. Men den blev i alla fall rätt snygg :D.
Bild
Användarens profilbild
Av Fryle
Kaffemoster skrev:Jag rotade i mina gamla garngömmor och hittade lite lingarn som jag skulle väva band av för sisådär tjugo år sedan. Jag trodde att det skulle räcka till en gul-grön och en röd-blå, men som ni ser så behövde jag varenda garntåt för att få till en trasa. Den blev nog kanske för liten (eller för glest stickad) ändå. Men den blev i alla fall rätt snygg :D.
Bild
Urfin regnbågstrasa, sån blir man glad av att ha i köket!
Användarens profilbild
Av Monia
Fiina!!!!

Jag har kommit på att jag också måste ha en lintrasa i köket... *leta garn*
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Kaffemoster skrev:Jag rotade i mina gamla garngömmor och hittade lite lingarn som jag skulle väva band av för sisådär tjugo år sedan. Jag trodde att det skulle räcka till en gul-grön och en röd-blå, men som ni ser så behövde jag varenda garntåt för att få till en trasa. Den blev nog kanske för liten (eller för glest stickad) ändå. Men den blev i alla fall rätt snygg :D.
Bild
Åh, superfin :love:
Användarens profilbild
Av Hello
Knyttet & K skrev:
Bild
Tycker jag med!!
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Hello skrev:
Knyttet & K skrev:
Bild
Tycker jag med!!
Tyvärr så är den värdekass! :D

Nåja, jag har mera av det tråkiga blå garnet, så jag får väl ta fram de småsmå stickorna igen.....
Användarens profilbild
Av trollmamma
Snyggt !!! Jag vill oxå !jag har massa massa garn o inget i lin alls !! jag har massa bomull men det går väl inte riktigt lika bra !!

Dock har jag lin trasor som håller några år än det är snyggt o måste kännsa lyxigt att ha sina egna trasor !!! ska kolla om det finns nått på tradera :)
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
trollmamma skrev:Snyggt !!! Jag vill oxå !jag har massa massa garn o inget i lin alls !! jag har massa bomull men det går väl inte riktigt lika bra !!

Dock har jag lin trasor som håller några år än det är snyggt o måste kännsa lyxigt att ha sina egna trasor !!! ska kolla om det finns nått på tradera :)
Jag vet inte... jag har ju stickat i cottolin som är 60% bomull, och de trasorna känns bättre än den här senaste som är mera lin - även om man tar hänsyn till att den senare blev vääääldigt gles. Å andra sidan kanske den blir liite bättre med lite nötning.

Men du ger katten i att bjuda över mig på tradera!! ;-)

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?