Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Monia
lotti skrev:
Monia skrev:
florin skrev:
Monia skrev:Jag har inte fått :( Hoppas på imorgon då. Jag sitter änndå hemma med kräkbarn :ill:
Det kanske ligger på utlämningsstället och väntar? Det gjorde mitt men på ica känner de igen mig så pass väl att så när Olof kom in så skickade de med honom ett stort paket hem till mig :lol:
Vilken bra Ica ni har :D Jag hoppas på en avi från posten imorgon
Ja!!!!! och då ska jag ta mig en tur till dig och hämta min meter!!!! :eld:
:mrgreen: Ni är välkomna! Vi är visserligen lite småsjuka, men jag kan peta ut dina ugglor i en smal springa i dörren 8)
Användarens profilbild
Av Monia
Ingen avi idag heller :( Då måste vi vänta till nästa vecka då *suck*
Användarens profilbild
Av Fina
men hur är ugglorna i kvaliten då? är de ribbstickade eller hur är tyget? :hmm:
Användarens profilbild
Av Bina
Kosmos - you make me feel happy :heart: :loving:
Användarens profilbild
Av Monia
Idag kom min avi :vågen: men hann inte till posten innan 18 och nu dröjer det tills torsdag :shock: innan jag kan hämta. Ev skulle mannen kunna hämta paketet imorgon, beroende på hur dags han blir ivägsläppt från sin kurs i Lund... (tror ni man kan muta läraren?)
Användarens profilbild
Av Sedum
Jag vill se bildbevis nu när jag inte fick se den live idag!!! Spelar ingen roll om den är skitig på magen av en ålande pojk! ;-) :D
Användarens profilbild
Av Monia
Nu har de ÄNTLIGEN kommit hem, mina efterlängtade ugglor. Åhh vad det är fint*kär* :loving: Nu ligger de och skvalar runt i tvättmaskinen :D

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?