Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Isanna skrev:Superfint!Jag har på sin höjd sytt upp för långa byxor eller gardiner sedan högstadiet...![]()
![]()
Att du säger att du knappt sytt alls får mig att bli lite sugen igen... kanske skulle man skaffa sig en ny hobby?!
FiaLisa76 skrev:Wow! Nu är jag inspirerad!Isanna skrev:Superfint!Jag har på sin höjd sytt upp för långa byxor eller gardiner sedan högstadiet...![]()
![]()
Att du säger att du knappt sytt alls får mig att bli lite sugen igen... kanske skulle man skaffa sig en ny hobby?!![]()
![]()
Köpte lite loppistyger & provade mig fram sedan jag hittade hit.
Det tar ju lite längre tid allting såklart. Speciellt när man inte har mönster & ska försöka klura ut hur 17 man gör...![]()
![]()
Sen blir det lite missar här & där men då vet man till nästa gång.
Roligt är det & lite stolt blir man ju när det faktiskt liknar det plagg man tänkt sig. Sen är det extra kul att få så mycket fina kommentarer här!!
Vi fick fåren klippta i början av somma[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?