Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Emmiez
puh skrev:
Emmiez skrev:
puh skrev:
Emmiez skrev:ja försökte mig på att göra såna :roll: det gick inge bra alls :?
Men... vad var det som gick fel? :shock: Kan jag hjälpa till med något? Jag har repat upp mina flera gånger och har gjort många fel som jag har lärt mig av :wink:
:hide: ...sc in 2nd ch from hook, sc in 7 (9), ... trodde det innebar, fast maska i 2:a från virknålen, o sen att "sc in 7" betydde att ja skulle sätta en fast maska i 7:e från den ja gjorde förra gången :duh: blev helknasigt, funkade bättre när ja gjorde en fast maska i kommande 7 maskor :lol:
:rofl: :peace: *vrider mig av skratt* ja.. då förstår jag att det inte blev så bra...

Jag gjorde förresten den större storleken på en gång. När jag hade gjort sulan på lilla storleken såg jag att den inte räckte så långt på min skrutta. Men det beror ju på hur hårt man virkar också... :roll: :D
Skönt att man kan glädja någon :lol: :hellu:

dom blir nog försmå :roll: ja gjorde lilla, men tänkte att ja får väl ge dom till systersonen annars :lol:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Och det är just av den här anledningen som jag sällan är inne på "gör det själv" och läser, man blir så sugen på att göra saker som man inte kommer att klara av att göra och så känner man sig bara värdelös efteråt :lol: De där var skithäftiga, får vi se dem live på lördag? :eld:
Av Tigerlilja
Sååå underbara! :heart:
Nu kliar det i mina fingrar...
Av puh
mari_tres skrev:Och det är just av den här anledningen som jag sällan är inne på "gör det själv" och läser, man blir så sugen på att göra saker som man inte kommer att klara av att göra och så känner man sig bara värdelös efteråt :lol: De där var skithäftiga, får vi se dem live på lördag? :eld:
Ja, det kan ni få! :lol: Ska försöka komma ihåg dem!
Av Lillblomma
Jag använde denna denna beskrivning, tyvärr på engelska...
När det gäller översättrningen har Annika på virkverket gjort en förträfflig översättning
Sen var mitt virkstöd Garnstudios virkskola + min mamma, men henne lånar jag inte ut

Använde en virknål med storlek 4 och ett ullgarn. Vet inte vilket just nu, men jag tror att det var 20 maskor / någon enhet, dm?!

Lycka till!
Oh hjälp... Precis som jag trodde. Rena grekiskan. Och min mamma är inget vidare på handarbete, tror genen har hoppat över en generation... Fast min dotter har den... Ja, ja. Nu råkar ju min mormor finnas i stan så hon kan säkert stötta om jag kommer igång hyfsat snabbt innan hon åker hem, fast jag har ju så mycket andra projekt på g också...
Ljuvliga är dom, och jag SKA försöka!
Ska spara alla beskrivningar och bilder. Tusen tack!
//A
Av puh
Emmiez skrev:dom blir nog försmå :roll: ja gjorde lilla, men tänkte att ja får väl ge dom till systersonen annars :lol:
Men jag tror att lilla S har ganska stora fötter... :D Så det kan gå bra!

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?