Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zero.sara
Snygg :love:
Av Ponyo
korell skrev:(tar du beställningar :wink: )
Kolla med Knyttet & K, den är sydd efter hennes fina mall. :D
Hon syr upp på beställning.
Av Ponyo
Beckah82 skrev:GE MIG!!!! :-D sketasnygg och smart!
:D Tack!
Den är verkligen tokbra att bära i. Önskar jag hade tid att sy ett helt gäng att ge bort.
Användarens profilbild
Av Annika E
Bubbi skrev:
Annika E skrev:Okidoki, tack för svaret! Jag har ett tyg som jag ev. funderar att sy en MT av, men det kanske är lite väl grovt om man ska ha så breda axelband.... :hmm: Knuten blir kanske stor och klumpig....
Vad är det för typ av tyg? Jag har använt ett ganska så tunt tyg till min.
Det är ett kraftigt bommulstyg, typ duktyg....
Av Ponyo
Annika E skrev:
Bubbi skrev:
Annika E skrev:Okidoki, tack för svaret! Jag har ett tyg som jag ev. funderar att sy en MT av, men det kanske är lite väl grovt om man ska ha så breda axelband.... :hmm: Knuten blir kanske stor och klumpig....
Vad är det för typ av tyg? Jag har använt ett ganska så tunt tyg till min.
Det är ett kraftigt bommulstyg, typ duktyg....
Kan du inte börja att göra dem breda, och om det inte funkar så kan du göra dem smalare i ändarna? Du kanske tappar lite tyg i och med det, men det är mkt bekvämare att bära med icke avsmalnande ändar.
Användarens profilbild
Av Annika E
Ja, så kan jag ju göra förstås. :-) Vad hade du som mellanlägg i själva midjebältet?
Av Ponyo
Annika E skrev:Ja, så kan jag ju göra förstås. :-) Vad hade du som mellanlägg i själva midjebältet?
Jag använde ett riktigt tunt sittunderlag. Dubbelt i mitten under sittdelen, enkelt på sidorna.

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?