Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av melon
Nu har jag knåpat hela kvällen och fått till en ny dubbelfuskluva. :D
Ettan föll inte sambon i smaken, utan har redan fått ett nytt hem så.....

Bild

...jag fick sy en till... Tvåan är uppgraderad med dragkedja emellan för att kunna användas var för sig.
Och med häftigt militärfoder för att passa riktiga karlar också... :wink:

Bild

Här är ett försök till mönster... Fråga på om det är något som inte är klart...
Bild

Vill du ha lite mer förklaring till mönstret kan du få det här...

Om du syr en egen mössa och utgår från mitt mönster är jag nyfiken på vad du tyckte om det. :D
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Den första tyckte jag var allra snyggast men den andra är snygg den också! Tufft med camo! :-D
Och att Siri får har rosa men pappa slipper :mrgreen:
Senast redigerad av Skogskajsa den lör jan 21, 2006 21:06, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av melon
Skogskajsa skrev:Den första tyckte jag var allra snyggast men den andra är snygg den också! Tufft med camo! :-D
Och att Siri får har rosa men pappa slipper :green:
Jag med :( Men jag har tvingat på han diverse "feminina" grejjer nu sista tiden utan att höra han klaga så lite får jag väl bjussa på... :wink: Jag menar, en karl kan ju inte ha rosa!? :lol:
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Vad fina! Vilken bra passform det såg att bli. Hur funkar det om man vrider på huvudet mycket, dras den andre med eller? Dum fråga kanske :oops:

Jag blir lite sugen på att sy en enkelluva till Gabriel. Men hittills har jag misslyckats grovt med mina mössförsök :? :(
Användarens profilbild
Av melon
Sara med 98+02+05 skrev:Vad fina! Vilken bra passform det såg att bli. Hur funkar det om man vrider på huvudet mycket, dras den andre med eller? Dum fråga kanske :oops:

Jag blir lite sugen på att sy en enkelluva till Gabriel. Men hittills har jag misslyckats grovt med mina mössförsök :? :(
Haha, snygg syn du gav mig... :lol: :lol: :lol:

Det beror nog på hur stretchigt tyg man har. Man kan ju alltid göra mellanrummet emellan längre så slipper man det problemet...
Användarens profilbild
Av melon
Nu har jag suttit framför symaskinen nästan hela helgen... Men Siri och jag ska ju åka bort i 1 vecka på tisdag och för att inte drabbas av abstinens och gå bärsärkagång på min mammas stackars (olydiga), skrämmande dåliga symaskin, så har jag producerat endast 3 luvor. Ja 5 blir det ju om man räknar skallar... 8)

Den sista kom till enbart för att jag hade tyg över. Men det blev en enkel med matchande tossestövlar till:
Bild
Siri verkar nöjd med färgen eller vad säger ni? :D
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Å mystjejen!! Detdär gillade hon!
Tror du att du klarar dig en vecka nurå utan att sy?
Kanske får ta med lite fleece, nål och tråd ;-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?