Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Inspirerad av Lottis påslakansbyxor så funderade jag på om det är någon som vill byta retro påslakan med mig. Ett vuxenpåslakan brukar ju bli ungefär 4 meter tyg och även om man klipper till byxor, klänningar och annat så att det räcker till hela släkten så blir det ÄNDå för mycket tyg. Kan man dela på på ett påslakan och få 3-4 olika retrotyger så tjänar ju alla på det.

Vad sägs om att byta bitar 1 meter på full bredd (1,40-1,50) av något tyg?? Det ska vara de gamla påslakanen av den tjocka kvaliteten i sådana fall.

Jag kan tänka mig att byta bort 1 meter av ett tyg som är ganska likt detta. Får leta fram kameran för att visa exakt.

Bild

//Kaja
Användarens profilbild
Av Hello
Jag vill oxå vara med - ska ner och se vad som kan tänkas duga att byta.
Användarens profilbild
Av äpplebus
Intresserad. Har dock inte mycket påslakan men tyg. Det kanske går lika bra?
Användarens profilbild
Av Kaja
florin skrev:Jag kan absolut tänka mig atat vara med men vill se tyget och jag vill inte vara med om vi pratar om blekta tyger...
Nä nä. Kvalitetsgrejer ska det vara!!
Användarens profilbild
Av äpplebus
äpplebus skrev:Intresserad. Har dock inte mycket påslakan men tyg. Det kanske går lika bra?
Naturligtvis retrotyg :wink:
Användarens profilbild
Av Kaja
äpplebus skrev:
äpplebus skrev:Intresserad. Har dock inte mycket påslakan men tyg. Det kanske går lika bra?
Naturligtvis retrotyg :wink:
Retrotyger tycker jag går lika bra.

//Kaja
Användarens profilbild
Av puppan
Intresserad jag med!

Den här tråden har liksom fallit i gl&o[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?