Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av bellisbella
fina byxor men... hehe lillen här hälsar att han håller med, mössa är pest o pina.. :lol:
Användarens profilbild
Av lingonben
Smart! :D
Och vilken söt Ture! :loving:
Jag föröker övertyga min man om att det kanske är en liten Ture i min mage men han har inte insett vilket fint namn det är ännu!! ....
Av legenden29
Men huga så snyggt! Har du sytt på frihand eller efter nåt mönster? Nämnde till min mamma att jag funderar på att sy såna så nu ligger det en vit lammullströja o väntar uppe i Norrland. När mamma får se dina (Tures då..) brax så kommer den nog ner hit illa kvickt!
Av belinda
Tack alla :D
legenden29 skrev:Men huga så snyggt! Har du sytt på frihand eller efter nåt mönster? Nämnde till min mamma att jag funderar på att sy såna så nu ligger det en vit lammullströja o väntar uppe i Norrland. När mamma får se dina (Tures då..) brax så kommer den nog ner hit illa kvickt!
Jag måttade efter ett par byxor han har. Lycka till med dina brallor, det är så himla kul att återanvända grejer som man inte använder tycker jag! Och ett par byxor av ett par ärmar gör ju att man slipper lite sömnad dessutom 8)
Av Linaao
Jättefina! Men jag fattar inte hur du sytt byxorna... Undrar om nån händig kan förklara, för jag vill oxå slakta tröjjor.

Den här tråden har liksom fallit i gl&o[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?