Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av naimiez
Har lila och ljusgrått i vårt vardagsrum och skall nu klä om 2 sittpåsar med kullor i.....jag tänkte mig köpa tyg på IKEA. Vad skall jag ta???? Vill göra om i rummet så lila vill jag inte ta.....neutral färg/mönster? Vill helst ha mönstrat...... gahhh :help: Svart? synd det mycket smuts på det???

Blir den här plottrig?

Bild
Användarens profilbild
Av naimiez
Det är bara kruxet att det varit slut VARENDA gång jag varit på IKEA :-(

Hur mycket går det till 2 normalstora påsar?
Eller skall man sy en sådan här och leta fler begagnade sittpåsar att kunna sy en till senare?

Bild
Senast redigerad av naimiez den fre apr 18, 2008 05:59, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av naimiez
Här ser man min fondvägg vite.....andra väggar ljust gråa.....

Bild
Användarens profilbild
Av kattta
Hur mycket tyg det kan tänkas gå åt till sittsäckar med Kullor i vet jag inte...det beror nog lite på hur stora Kullorna är. är det fullvuxna drar det nog iväg med en del metrar... (f´låt kunde bara inte hålla mig :roll: )

Jag har åxå en sittsäck jag funderat på att klä om, men lagt projektet på hyllan för jag inte orkat räkna ut hur mkt tyg det lär gå åt.

Personligen tycker jag de där nyare "fyrkantiga" sittsäckarna är snyggare, men är de bekvämare?
Om du bestämmer dig för att göra en sådan av de två du redan har.
och vill ha en säck till och inte hittar ngra begagnade Så kolla runt hos några möbelfirmor om de har påfyllnadskulor till sacco eller beställ kulor från Stoff o stil.
När jag kollade runt för ett par år sedan så skiljde det nästan 200:- mellan dyraste och billigaste påfyllnadssäck.
Användarens profilbild
Av tinaw
Jag tyckte det var roligt och fint! Och det går ju alltid att byta om ni tröttnar :wink:
Användarens profilbild
Av naimiez
Kan man köpa sådana där kulor på byggvaruhuset?
Användarens profilbild
Av tinaw
Vet inte. Stoff och stil har. Jag köpte ett par begagnade sacco och gjorde nya överdrag till så att de blev till puffar i stället för sittsäckar.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag tror det blir jättefint med det blommiga.
När jag väntade Albert sydde jag en amningskudde. Då köpte jag kulor på IcaMaxi, tror de kostade kring en hundralapp för en stor säck.
Användarens profilbild
Av Kusmi
Antecknar Ica maxi, vill sy en egen saco säck.

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?