Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bina
ooh vad fina :mums:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Fatta vilka underbara blöjbyxor det skulle bli! :D Det är verkligen det mjukaste garn jag känt på... jag vet inte hur jag ska kunna sticka något av det. Det är så himla fint, sådär så jag blir glad och lycklig av att se det. Jag kanske ska spara en härva och bara gå och klappa på :lol:
Av Elna
jag tror jag blev tokigt förälskad i sapphire jade, bara mina färger
åh!!!
tack för tipset
är det nån som kan vägleda mig vad som är rimliga mändger att köpa... säg att jag vill virka en mössa och sticka en inte pyttig sjal-stor halsduk
hur många härvor kan man gissa på då?
hellre att det blir över till handledsvärmare och hårband eller nåt än att det inte räcker
åh, jag blev tokig i det garnet-sååååå fint :D
Användarens profilbild
Av zero.sara
Härligt garn :love:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Elna skrev:jag tror jag blev tokigt förälskad i sapphire jade, bara mina färger
åh!!!
tack för tipset
är det nån som kan vägleda mig vad som är rimliga mändger att köpa... säg att jag vill virka en mössa och sticka en inte pyttig sjal-stor halsduk
hur många härvor kan man gissa på då?
hellre att det blir över till handledsvärmare och hårband eller nåt än att det inte räcker
åh, jag blev tokig i det garnet-sååååå fint :D
Jag köpte 200g (4 härvor). Jag hoppas att det räcker till en sjal till mig och en matchande hjälmmössa till Agnes. Men jag tänker att det inte gör så mycket om man måste köpa till garn och det inte blir från samma parti, eftersom garnet är flerfärgat borde ju ev nyansskillnader inte göra så mycket.
Användarens profilbild
Av Asereht
Tokfint garn! :love:

Jag är löjligt förtjust i just färgskiftande garner (hombre). Det är så kul att arbeta med. :-)

Fast jag har så mkt garn liggande nu att jag måste hejda mig lite. Får bara köpa tokbilligt garn nu om jag hittar något väldigt speciellt. Måste sticka upp en hel del av mitt lager innan jag förser mig med mer. Men det är så svårt att låta bli! :roll:

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?