Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Bild

Nå vad tycks? Skulle bli jätteglad om ni kunde tänka er att slänga in en kommentar på min blogg också ;-) för nu är jag igång med lite "produktutveckling" *skratt*. Blir det för mycket med både raglanskärning OCH omlott?

Fick till en livebild dock ingen perfekt bild, det är liksom svårt att fånga lillvild på bild det går så himla snabbt när han tar sig fram numera ;-)

Bild
Senast redigerad av Marine78 den fre mar 28, 2008 16:25, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Sanfora
Den är jättefin!

Men när du nu frågar, jag hade inte tänkt på det själv, så ja, lite mycket kanske det blir med både och.
Fast ändå, det är ju eget liksom, kan ju bli "din grej". Hur känner du själv, undrar jag?
Användarens profilbild
Av LillaG
Den var riktigt snygg!
Användarens profilbild
Av sirisirius
jag köper och syr inte bara raglan för att det är snyggt utan för att jag tycker det är mkt lättare att få i armarna. Så nej jag tycker inte det blir för mkt.
Användarens profilbild
Av sirisirius
jättefin skulle jag ju skriva med! :D :tumsup:
Av Marine78
Tack för er input.

Sanfora: nja jag tyckte inte det först, sedan när jag fick se den på bild blev jag lite fundersam, men nu när jag sett den på sonen så tycker jag inte att det blev för mycket med raglan och omlott, det blev t o m snyggare än vad jag först hade tänkt mig *skratt*.

silen_angel: nu vet jag ju inte hur gammal din dotter är ;-) men det är tänkt att den skall kunna användas ganska långt upp i åldrarna. Omlotten är ju "fast" inget man knyter och inga tryckknappar (mer än mitt fram, jag tycker omlotten håller sig snyggare då och låter bli att glida isär) som till små bebisar. Utan mer som på de omlottklänningar man kan hitta i butik till både vuxna och barn (dock inte så urringad omlott).
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Snyggt! Jag gillar omlott....och raglan.
Användarens profilbild
Av sirisirius
ännu finare live! :tumsup: slog mig just att jag har det tyget hemma så nu vet jag hur den känns med. blev den inte tjock? eller är det bara "fusk" omlott?
Användarens profilbild
Av korell
Väldigt, väldigt fin modell!
Enkel men ändå iögonfallande. Snygg precis som den är!
Användarens profilbild
Av lingonben
Snygg tröja! :D Jag gillar modellen skarpt!

Och tjusig modell! (Jag menar personen i tröjan alltså! :wink: )
Av puh
Så fin :) Tycker inte att det blev för mycket!!! *sagt med bestämd röst*
Av Marine78
Tack så mycket alla! Jättekul att ni gillar tröjmodellen. Nu har jag dessutom hunnit göra lite ändringar (inget som syns på bild, men det är lite mindre tyg över magen) så det kommer bild på en långärmad tröja också inom kort. Har en idé om att man skall kunna göra en variant med luva också (så ser vuxenmodellen ut som jag har tagit inspiration utav) och skall nog testa det med framöver. Dock passar den varianten kanske bäst till lite mindre barn eftersom fast luva ju inte är någon höjdare på aktiva barn (pratas ju mycket om stryprisken).
Fler bilder kommer när jag fått sova lite, nu är jag trööööött ;-)

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?