Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aspen
Emmiez skrev:
annelie skrev:gör en annan design; klipp fleecen som en fjäril, så övre vingarna kommer där armarna kommer, annars med påse längs ner osv, kanske de vingarna lite bredar ytterst så de sveper om ordnettligt
:hmm: hur menar du nu?
menar du att jag ska försöka rita? ;-)
Användarens profilbild
Av aspen
Bild
det breda svarta ska föreställa bältet. och använd fantasin så det blir snyggt för rita bra kan jag inte i paint :lol:
Användarens profilbild
Av aspen
och bältets lås hamnar ju överst i påsen men ändå i eftersom man kanske drar upp den lite (påsdelen)
Av Emmiez
annelie skrev:
Emmiez skrev:
annelie skrev:gör en annan design; klipp fleecen som en fjäril, så övre vingarna kommer där armarna kommer, annars med påse längs ner osv, kanske de vingarna lite bredar ytterst så de sveper om ordnettligt
:hmm: hur menar du nu?
menar du att jag ska försöka rita? ;-)
ja tack 8)
Av Emmiez
annelie skrev:Bild
det breda svarta ska föreställa bältet. och använd fantasin så det blir snyggt för rita bra kan jag inte i paint :lol:
då fattar jag :lol: tack :)
Användarens profilbild
Av Vida
Emmiez skrev:
annelie skrev:Bild
då fattar jag :lol: tack :)
Det är ju som ditt förslag emmiez! Om man gör som du gjorde (och som annelie ritade) så blir det två vingar, som kan göras lite mer fjärilsformade t.o.m. Sen kan huvuddelen gå ut lite mer än på annelies bild, men inte fullt så mycket som det blir i emmiez exempel, och så kan man fästa ihop huvuddelen med vingarna, utanför axelbanden. Tex med kardborre eller tryckknappar (så att den sitter lite mer still, samt att bebisen blir mer ombonad när man stänger fjärilen. Benpåsen kan nog med fördel få lite högre upp då oxå, så att den dels blir lite tajtare än Geckos orginal och även värmer lite mer på magen. (bara man kan öppna den tillräckligt för att ta av/ur säkerhetsbältet som sitter mellan benen)

Vad tror ni?
Användarens profilbild
Av aspen
huvudelen skulle bli högre, musen ville inte ;-)

påsöverdelen skulle mer kunna se ut som ett O kanske än som nu ett U med streck som stänger u:et. fattar ni? ;-)
Användarens profilbild
Av aspen
fast om man på orginalet (geckos) knäpper bältet utanpå, med allt färdigvikt utom armarna (bit av filtens) och där man knäpper i låset så behöver man bara 1 hål för det i mitten och allt annat utanför, så lägger man på sista biten av påsen och armbitarna utanpå...

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?