Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mimpen
Andra versionen gillar jag mycket! Men jag skulle inte lägga bilderna så där omlott, utan låta det vara lite mellanrum mellan. Fast det är förstås en smaksak! Det är jättefint i alla fall!
Användarens profilbild
Av sirisirius
lotti skrev:Jättefin LO! :D

Här kommer lite råd från en annan scrappare :wink:

Du har två fotomattor bakom korten som är lika breda, jag skulle klippt till den yttersta svarta till hälften så bred kanske bara några mm för den där upphöjda effektens skull!! Då får du oxå lite mer luft mellan korten.

Ska bli spännande att se det färdiga resultatet!
Kram
Tack!

jag ska fundera på den, jag är inte riktigt nöjd där nämligen. :D
Användarens profilbild
Av sirisirius
mimpen skrev:Andra versionen gillar jag mycket! Men jag skulle inte lägga bilderna så där omlott, utan låta det vara lite mellanrum mellan. Fast det är förstås en smaksak! Det är jättefint i alla fall!
tack, jag funderar och testar. :D
Användarens profilbild
Av Hello
sirisirius skrev:
mimpen skrev:Andra versionen gillar jag mycket! Men jag skulle inte lägga bilderna så där omlott, utan låta det vara lite mellanrum mellan. Fast det är förstås en smaksak! Det är jättefint i alla fall!
tack, jag funderar och testar. :D
Ja, det var så jag också menade!
Användarens profilbild
Av Vida
Och jag håller med, finfint! kanske jag skulle ha lagt texten "lilla snuttan" antingen centrerat under Celine, eller längst ner till höger (inte längst längst ner, men i höjd med den undre tredjedelen av fotot ungefär
Av trusis
snyggt!

själv skulle jag nog ha vridit den svarta och/eller gröna pappret lite men behållit fotona rakt eller vridit ett som Lotti sa.
och ev placerat de tre blommorna lite mer ihop (ser lite ensamt ut annars) eller lagt till några fler blommor.
ta udda antal blommor och gruppera lite snyggt :roll: det svåraste som finns enligt mej...

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?