Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Knyttet & K
florin skrev:Tyvärr har jag ingen bild just nu eftersom våran dator med alal bilder gått sönder....

Jag kan dock rekomendera att ha dem i en låda och i lådan ha förvaringsfack som finns att köpa på Granit. Finns i olika storlekar och man bygger som man vill. Passar perfekt till liggande trådrullar. Tar lite plats, total översikt, dammfria trådrullar och ser väldigt inbjudande ut :lol:
Passar förvaringsfacken även för stora trådrullar?
Användarens profilbild
Av He.ma
Jag har en liknande som Kaja har, köpte den på en marknad, det var en äldre farbror som gjorde såna. Tänkte köpa den mindre varianten men den var slut så det blev den högre och tur var väl det (det gick åt). Overlock rullarna har jag i en plastlåda med lock (drygt om det blir damm på rullarna och man måste trä om pga det :roll: ) Bild kommer nog när jag orkar ladda över bildernatill datorn :wink:
Användarens profilbild
Av Björklöv
Själv har jag mina (få) rullar i en liten "necessär" i genomskinlig plast.
Min mamma däremot, som har en syhörna, hon har en anslagstavla med spikar, satta lite snett uppåt, som trådrullarna sitter på. Jättesmart, enkelt att fixa själv, lätt att hitta rätt rulle och även undertrådrullarna kan hänga så. Funkar däremot dåligt till overlockrullar....
Användarens profilbild
Av lingonben
Tack för tips! :D

Jag velar mellan att ha dem framme i ställ eller i lådor. Just nu vore det ypperligt med ett ställ. Men det lär ju komma perioder då de inte används fullt lika flitigt och då samlar de damm... Kanske ett ställ på väggen men med ett överdrag som man kan hänga över mot dammet? :roll:
Av Marine78
Kaja skrev:
aneeha skrev:kolla denna annonsen. vet dock inte vad frakt skulle gå på...

http://cgi.ebay.co.uk/BRAND-NEW-60-SPOO ... dZViewItem

Bild
Det är det företaget jag handlade av. De säljer både via eBay och egen hemsida. Jag tror att jag köpte via eBay faktiskt. Det är en bild på lilla stället. Jag passade på att beställa lite andra grejer också samtidigt (tyg, stabilisering, vlieseline och sånt), men jag tror att jag fick uppgift om 20 dollar på frakt för stora stället. Man betalar för vikten, så jag tror inte att lilla stället skulle kosta mer än kanske 15 dollar i frakt. Och som dollarn står just nu så är det fördelaktigt...

//Kaja
Ha ha och jag åkte dit på den annonsen ;-) så nu skall jag in på paypal och betala för ett 60-rullars ställ. Skulle eg behövt ett större, men det får bli bra till att börja med som ett "test". Portot gick på 24 dollar drygt, men stället i sig knappa 10 dollar. Så det blir ca 210 kr för stället.
Användarens profilbild
Av aneeha
Marine78 skrev:
Kaja skrev:
aneeha skrev:kolla denna annonsen. vet dock inte vad frakt skulle gå på...

http://cgi.ebay.co.uk/BRAND-NEW-60-SPOO ... dZViewItem

Bild
Det är det företaget jag handlade av. De säljer både via eBay och egen hemsida. Jag tror att jag köpte via eBay faktiskt. Det är en bild på lilla stället. Jag passade på att beställa lite andra grejer också samtidigt (tyg, stabilisering, vlieseline och sånt), men jag tror att jag fick uppgift om 20 dollar på frakt för stora stället. Man betalar för vikten, så jag tror inte att lilla stället skulle kosta mer än kanske 15 dollar i frakt. Och som dollarn står just nu så är det fördelaktigt...

//Kaja
Ha ha och jag åkte dit på den annonsen ;-) så nu skall jag in på paypal och betala för ett 60-rullars ställ. Skulle eg behövt ett större, men det får bli bra till att börja med som ett "test". Portot gick på 24 dollar drygt, men stället i sig knappa 10 dollar. Så det blir ca 210 kr för stället.
:lol: :lol: :lol:

hoppas du blir nöjd. Himla billigt alltså, hade det inte varit för frakten hade jag nog slagit till, men som det är nu lutar jag åt genomskinliga lådor-hållet

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?