Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har tänkt laga min gamla åkpåse som håller på att falla sönder. Jag behöver brun bredspårig manchester, någon som sett det någonstans?

Nu är den fodrad med fårskinn, men jag tror inte att jag har råd att köpa nytt. Funderar på ullteddy istället, det borde väl vara billigare. Var kan man köpa det?
Användarens profilbild
Av mimmis
Humleblomstern skrev:Puffar upp denna tråd, är nämligen också på jakt efter ullteddy!
www.syochsytt.se har ullteddy till salu, finns under kategorin tyg, vet ej om det är det ni söker...
Av Lilla trollets mamma
Jag har en stuvbit med brun bredspårig manchester som inte blivit använd till något, kan mäta den om du är intresserad av att köpa. Hur mycket behövs det ungefär?
Av Lilla trollets mamma
Oj hoppas det var ok att skriva så förresten, så det inte räknas som reklam eller ngt...annars får jag ta bort inlägget..
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Lilla trollets mamma skrev:Jag har en stuvbit med brun bredspårig manchester som inte blivit använd till något, kan mäta den om du är intresserad av att köpa. Hur mycket behövs det ungefär?
Var frågan till mig eller abmis? :D
Av Lilla trollets mamma
Hehe, den var väl främst till TS, kan kolla hur stor bit det är men det är inte jättemycket tyvärr (köpte den för att sy en åkpåse, men det har inte blivit av)
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Lilla trollets mamma skrev:Hehe, den var väl främst till TS, kan kolla hur stor bit det är men det är inte jättemycket tyvärr (köpte den för att sy en åkpåse, men det har inte blivit av)
Har du möjlighet att fota så man får ett hum om färgen? Jag behöver inte jättemycket. Bara till undersidan på åkpåsen, det är ett annat tyg i "locket".
Av Lilla trollets mamma
Hm..försökte ta bild på tyget men den blev inte så bra, mycket snyggare i verkligheten..
Bilden ligger här:
http://www.familjeliv.se/hem/lilla_trol ... m=Standard

Det är inte så ljust men eftersom tyget "glänser" lite när blixten kommer på det så lyckades jag inte riktigt få färgen på bild..Den färgen som är nere i hörnet på bilden stämmer bäst med tyget.. som mörk choklad typ..hm bättre kan jag inte beskriva det, kan försöka ordna fler bilder senare men just nu har kameran lagt av.

Biten är ca 150x90 cm stor.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?