Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Katja77 skrev:WOW!! Ett sånt skulle jag oxå vilja ha!! Hur fäster du den i selen? Patapumen behöver verkligen en liten uppfräschning ibland!
Kannonsnygg!!!!
En fråga, vad har du för storlek på din patapum, vanlig eller toddler? Om det är toddler är jag nyfiken på de där extra banen som fäster vid midjebältet - bättre avlastning?
Användarens profilbild
Av Isanna
Skitsnyggt! Klart den läckraste Patapumen! :vågen:
Användarens profilbild
Av Kaja
Mamma Eli skrev:
Katja77 skrev:WOW!! Ett sånt skulle jag oxå vilja ha!! Hur fäster du den i selen? Patapumen behöver verkligen en liten uppfräschning ibland!
Kannonsnygg!!!!
En fråga, vad har du för storlek på din patapum, vanlig eller toddler? Om det är toddler är jag nyfiken på de där extra banen som fäster vid midjebältet - bättre avlastning?
Jag har en "urgammal" patapum. Den är från tiden innan det fanns toddler i alla fall (typ 2,5-3 år). Jag bär min 15 kilos 3,5-åring i den ibland. Kortare sträckor funkar bra. När de är så stora så hjälper de liksom till med kroppen, så skillnaden mellan att bära dem på ryggen utan något bärdon och med sele är inte så fantastiskt stor. Jo, man får ju händerna fria...

Lilltjejan på 11 kilo bär jag ofta ganska länge utan problem. Det är snarare så att HON lessnar innan min rygg gör det...

//Kaja
Av anpa
Sökte och hittade den här. Finns det bilder man kan se eller på nån som gjort något liknande? Är jättesugen att piffa upp min!
Användarens profilbild
Av Kaja
anpa skrev:Sökte och hittade den här. Finns det bilder man kan se eller på nån som gjort något liknande? Är jättesugen att piffa upp min!
Kolla i min blogg på "patapum covers". Där finns både livebilder och vanliga bilder.

//Kaja
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?