Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av aha
florin skrev:Jag skulel dock överväga att köpa en gammal hederlig sak framför de nya billiga maskinerna. En sån här grön goding tex, de är kalasbra :lol:

http://www.blocket.se/vi/15459890.htm?ca=11_s
En sån har jag. Maken har precis servat den också :heart:
Min mamma köpte den ny i slutet på 60 talet.
Användarens profilbild
Av Lillmonster
Jag blir mer och mer rådvill känner jag. Ska nog ta mig ner till centrum någon dag känner jag för att prata lite med dem där nere om begagnade maskiner.
Jag har ju liksom inte så stora krav då jag inte är en hejjare på att sy (kanske kan bli i ett senare liv). :lol:

Just nu har jag en Hugin här hemma som jag lånat av en kompis. Den är enkel att sy på och funkar riktigt bra. Tog sig igenom 3-dubbelt stretchjeanstyg idag utan problem. Det kanske är vad jag behöver... Ska nog höra efter med kompisen imorgon vart hon fått den ifrån. :)

Vad tycker ni om Hugin?
Användarens profilbild
Av aneeha
jag har ett par droppformade i ullribb, ett par stora runda i tvålager tunn ull och ett par lite mindre runda med silke/ull. Den första är en äldre modell från apoteket, de två andra tror jag jag köpte på minimundus inför Tyras ankomst.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?