Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Suskiv
Blir ju insperarad av fleecebärpåsarna och jag har ju både polarfleece och microflecce hemma. Men först lite frågor.

Kan man bära tungt barn i fleecebärpåse? Jag menar barnen väger ju 11½ resp 15 kg.

Vilket är bäst. Polarfleece eller microfleece?

Vad är en elastisk raksöm?
Användarens profilbild
Av Pyron
Då frågar jag oxå. Hur ser man skillnad på de olika fleece-sorterna. Jag köpte fleece men vet inte vilken sort. (visste inte att det fanns olika)
Hur ser jag vad jag har?
Användarens profilbild
Av tinaw
Suskiv:

Det beror lite på, det där med vikten. Fleecen gungar lite, men i gengäld lägger den sig väldigt skönt runt axeln, inget som skaver och trycker liksom. Korta stunder bär jag båda småbarnen i fleecepåsen, 8 resp 11 kg. Långa stunder... vet inte. Men långa stunder är inte fleecepåsen mitt förstaval ändå. Sen dubblerar den fint som filt, speciellt i bilen och så.

(min personliga åsikt är ju att alla borde ha en fleecebärpåse.. :twisted: och en långsjal... och en mei tai... och en sele... :roll:)

Elastisk raksöm är en speciell söm som är som en väldigt smal sick-sack. Det gör att tråden inte brister när tyget sträcker sig. Man kan använda en smal sicksack i stället.

Pyron:

Jag har en sida med fleecefakta under sytips på BäraNära, kanske den hjälper?
Användarens profilbild
Av tinaw
Oj ,just ja: Båda sorterna funkar nog fint. Kolla vilken som stretchar minst på längden och välj den (eftersom barnen är tunga och du vill ha den stadig). Polarfleecen brukar vara gossigare, Microfleecen stadigare.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?