Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av shalita
Men en fråga bara- (fast nu kanske ingen här har provat detta irl?) - men måste man inte stanna maskinen o ta ut nötterna innan sköljningen? annars fortsätter väl det där ämnet att utsöndras hela sköljningen också?
Av surftrollet
shalita skrev:Men en fråga bara- (fast nu kanske ingen här har provat detta irl?) - men måste man inte stanna maskinen o ta ut nötterna innan sköljningen? annars fortsätter väl det där ämnet att utsöndras hela sköljningen också?
Nej, det måste man inte. För det första så krävs det värme för att lösa saponinet i nötterna. Ju varmare vatten desto mer saponin, och sköljvatnet brukar ju vara kallvatten. För det andra så gör det ingenting för oss att tvättgodset inte är helt fritt från saponin efter tvätten.
Av Yamit
esarina skrev: Tygblöjorna med bajsfläckar blev rena tyckte jag, men jag misstänker att de är bättre vid högre tempetaturer (som i sin tur är mer miljöbelastande...). Har inte haft några svåra fläckar att testa på hittills.
Vilka blojor har du? En tjej i tygblojetraden pa FL vill testa tvattnotter men ar lite tveksam om saponet kanske kunde tappa till fleecen i pocketblojorna, sa hon har annu inte vagat prova. Ar det pockets du har och funkar det bra i sa fall?
Av surftrollet
Yamit skrev:
esarina skrev: Tygblöjorna med bajsfläckar blev rena tyckte jag, men jag misstänker att de är bättre vid högre tempetaturer (som i sin tur är mer miljöbelastande...). Har inte haft några svåra fläckar att testa på hittills.
Vilka blojor har du? En tjej i tygblojetraden pa FL vill testa tvattnotter men ar lite tveksam om saponet kanske kunde tappa till fleecen i pocketblojorna, sa hon har annu inte vagat prova. Ar det pockets du har och funkar det bra i sa fall?
Aha, är det därför alla fleeceblöjorna läckte senast? :? Funkar bra med flanell- och fuskmockaliknande insidorna iaf, fleecepocketarna har jag haft problem med läckage hos förr med så jag vet inte...
Användarens profilbild
Av 4ungar
för att svara på din fråga vad man mer kan ha i den...tvätt lego tågbana tyger garn.....bara fantasin sätter gränser :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?