Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sockertopp
Nä, så tror jag inte att det är. SoS skriver ut tvättråd BÅDE för vanlig tvätt och om man skulle vilja kema den. Är det den smalspåriga manchestern så är det 40 grader som gäller och jag undrar om jag inte slängde in den på 60 tom.....fast det vet jag inte. Torktumlade gjorde jag iaf.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Kollade på länken och det ser skumt ut. Men jag är ganska säker på att på prisetiketterna de satte på i affären stod det 40 grader. Jag kan kolla senare - har etiketterna kvar men där nere.
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Sockertopp skrev:Kollade på länken och det ser skumt ut. Men jag är ganska säker på att på prisetiketterna de satte på i affären stod det 40 grader. Jag kan kolla senare - har etiketterna kvar men där nere.
Vad bra! Har också för mig jag har sett 40 grader förut.
Är du en sån där lyllos som kan åka dit lite när du vill! :wink:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Mamma Eli skrev:
Sockertopp skrev:Kollade på länken och det ser skumt ut. Men jag är ganska säker på att på prisetiketterna de satte på i affären stod det 40 grader. Jag kan kolla senare - har etiketterna kvar men där nere.
Nä, def. inte......det är en bit från Stockholm ;)

(Men mina föräldrar bor i Skåne och är man nere och dessutom inte har sambon där så....då kunde jag inte motstå att besöka butiken. Även om den resan fram och tillbaka var dyrare än frakt på en beställning hade varit...)
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Sockertopp skrev:
Mamma Eli skrev:
Nä, def. inte......det är en bit från Stockholm ;)

(Men mina föräldrar bor i Skåne och är man nere och dessutom inte har sambon där så....då kunde jag inte motstå att besöka butiken. Även om den resan fram och tillbaka var dyrare än frakt på en beställning hade varit...)
:D Förstår dig! En guldgruva! Riktigt myyyyste när de nya katalogerna kom till mig häromdagen. Sa åt sambon att jag var tvungen att gå och lägga mig tidigt för att "läsa" mina nya kataloger. Behöver jag säga att han gav mig en underlig min. :P Med glimten i ögat dock.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?