Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Mumskickan
På vårat jysk sålde de ut alla metervaror för 10 kr/ m!
De ska tydligen bara ha färdiga paket med tyger framöver. Tror att det bara var till på söndag, så det är bäst att skynda sig :wink:

Lägger in bilder på de tyger jag köpte. Jag som skulle dit för att köpa billigt velourtyg till att sy utklädningskläder, men så köpte jag detta istället (erbjudandet med velourtyger var förra veckan, typiskt)

Fina vaxdukstyger

Bild

Andra fina tyger

Bild
Senast redigerad av Mumskickan den fre feb 01, 2008 23:12, redigerad totalt 1 gånger.
Av Mumskickan
Grrr
Varför funkar det inte att lägga in bilder från familjeliv nu? Jag gör ju som jag brukar göra, men det funkar inte
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Bild

Högerklicka på lilla bilden välj kopiera länkadress - klistra in här.
Av Mumskickan
Tack!
Jag försökte göra som jag gjort tidigare (kopiera på egenskaper), men det funkade inte. Är det för att de gjort om sidan?
Användarens profilbild
Av äpplebus
Den gröna vaxduken är snygg! Får kanske ta en vända dit imorgon :D
Av Mumskickan
äpplebus skrev:Den gröna vaxduken är snygg! Får kanske ta en vända dit imorgon :D
Visst var den fiiiin

Min syster var intesserad av lite, så det blir kanske en tripp dit för mig också imorgon. Ska jobba en stund på förmiddagen, men sen åker jag nog dit på vägen hem.

Det är ju snuskigt billigt med 10 kr/m

Sedan kan man ju fundera på produktionsvillkoren :roll:
Av Lotta och Leo
Blev köpsugen och for till vårat närmaste jysk.. men ingen rea där :-( t o m ordinarie pris på vaxstuvbitarna... så jag får kolla ett annat jysk. Ett tygfynd skulle passa fint här hemma :-).

/Lotta
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?