Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Hittade ett tyg idag som jag bara älskar sådär otroligt mycket! Köpte självklart för lite av det och måste återvända för att köpa mer. :P Vill göra ALLT i det tyget! Det skulle vara sååå snyggt i en MT. Undrar bara hur elastisk manchester ter sig i en MT? :? Det är ju elastiskt på bredden bara. Inte så mycket, 4%, men elasticitet finns där. Någon som kan ge råd?

Nu kanske det inte alls blir någon MT ändå, men jag måste ju fråga. :P
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Låter som sånt manchestertyg jag sytt en bärpåse i! :D

Hur det funkar till en MT vet jag inte, har inte så mycket MT-refarenhet, men bärpåsen blev då jättemysig iaf, med stretchen på bredden så att barnet verkligen sitter stadigt! 8)
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
CrazyMagpie skrev:Låter som sånt manchestertyg jag sytt en bärpåse i! :D

Hur det funkar till en MT vet jag inte, har inte så mycket MT-refarenhet, men bärpåsen blev då jättemysig iaf, med stretchen på bredden så att barnet verkligen sitter stadigt! 8)
:D Låter ju finfint! Kanske skulle prova göra en bärpåse igen då... har inte kommit överens med bärpåsar förut men de har å andra sidan varit av vävt tyg som inte varit elastiskt. :wink:

Tänkte iofs ha manchestertyget som front på MT'n om jag gör en sån, och annat tyg på ändarna. Troligen ett annat fodertyg också, och då lär det ju inte spela så stor roll!?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?