Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Plinga
Nä, nu är jag arg. Mina allra första par muddbyxor blev jätte bra. Jag var så stolt och glad! Mitt andra par, blev för smala i benen. Dottern nöjd, jag mindre nöjd. Mitt tredje par, sydda idag, blev för smala hela dom... Mellandotter är ändå nöjd, men det ser ut som tights, nästan...

Nu vill jag ha riktiga mönster. Har bara ritat av byxor vi har hemma.

Läste om kaja som köpt en bok med kläder för barn, lite större barn. Finns det någon bok med kläder från str. 98 tilltyp 134-140??

Ge mig gärna era bästa sy böcker, med kläder för barn helt enkelt!

Jag vill helst inteb låna på bibliotek, utan vill ha egna böcker.
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Det är trist när man inte blir nöjd med det man har sytt!
Ottobredesign har mönster till både mindre och större barn i sina tidningar (stl. 50-170). Jag vet inte om det finns några mönster på muddbyxor för större barn i den, har inte tittat så mycket på mönstren till större barn, men jag tycker att de gör väldigt bra mönster. Du kan bläddra i tidningarna på deras hemsida och även beställa ett gammalt nummer från dem om du hittar något du gillar. http://www.ottobredesign.com/se/index.html
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?