Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Plinga
Sydde svarta velourbyxor till Louise, tänkte att jag skulle göra de lite smalare i benen, för att passa henne bättre, och inte bli så bylsiga, men då blev det lite väl smalt längst nere vid fötterna... Himlars, nu är jag inge vidare glad. Funderar på sprätta och sätta dit en liten extra bit, det är ju svart så det kanske inte synns? De passar ju, men ser inte fina ut nere vid fötterna...

Sydde oxå klart kjolen av den röda velouren som blev över av byxorna till Ellen, kjolen blev väl bra, men för lång... Det går ju ganska lätta tt fixa, men ändå.

Tänkte ta bilder, men kamera batteriet dog, så det får bli ikväll.
Användarens profilbild
Av Elina
Ja, så är det ibland, att allt inte blir så där tiptop.. det visar man inte :roll: :lol:
Användarens profilbild
Av Plinga
Elina skrev:Ja, så är det ibland, att allt inte blir så där tiptop.. det visar man inte :roll: :lol:
Aha, ska tänka på det till nästa gång...! Snart kommer bilder på mina superfina saker jag sytt idag! Är ju ändå stolt för att jag öht. kunnat sy nåt som passar på barnen! Är ju värsta nybörjaren...
Användarens profilbild
Av Kusmi
Det är som sagt roligt att sy, men allt blir ju inte så bra.
Användarens profilbild
Av Elina
Katja77 skrev:
Elina skrev:Ja, så är det ibland, att allt inte blir så där tiptop.. det visar man inte :roll: :lol:
Aha, ska tänka på det till nästa gång...! Snart kommer bilder på mina superfina saker jag sytt idag! Är ju ändå stolt för att jag öht. kunnat sy nåt som passar på barnen! Är ju värsta nybörjaren...
alltså, nu inser jag att det lät som att du inte ska visa..

Så var det inte :lol:

Menade att de flesta inte visar det, det är därför alla bara visar supersnajsiga saker :lol:

Nu väntar jag på att få kolla :D
Användarens profilbild
Av Plinga
Elina skrev:
Katja77 skrev:
alltså, nu inser jag att det lät som att du inte ska visa..

Så var det inte :lol:

Menade att de flesta inte visar det, det är därför alla bara visar supersnajsiga saker :lol:

Nu väntar jag på att få kolla :D
Nej, jag läste det som att man inte lådsas om misstagen, utan bara visar och säger att det blev bra! Detta är ju inget som synns jätte mycket, ja förutom att Ellens kjol blev för lång då, men men...

Nu hade jag visst glömt min kamera sladd i Kiruna, så det bidde inga bilder.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?