Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ni stockholmare som syr en massa..vart köper ni era tyger?
Vet ju att Åhlens, Panduro, Jysk (?) osv har en massa, men tänkte om det fanns några småbutiker som man inte vet om som har lite fina, roliga, coola tyger.. :wink:
Användarens profilbild
Av Björklöv
Nu kanske det är en bit för dig att ta dig ända till Sundbyberg, men jag tipsar ändå om Textilcentrum, en välförsedd och billig tygaffär!!
Användarens profilbild
Av Tilde_Nova
Björklöv skrev:Nu kanske det är en bit för dig att ta dig ända till Sundbyberg, men jag tipsar ändå om Textilcentrum, en välförsedd och billig tygaffär!!
Äh, kan väl ta mig dig nån dag då jag har vägarna förbi stan eller så.. :lol:

Tack för länken, ska kolla upp det!

Alla tips mottages tacksamt! :wink:
Användarens profilbild
Av Hello
Dollys tyger på Norrtullsgatan norrut från Odenplan är en favorit hos mig!

Det finns fler superbra affärer i Sumpan, men jag minns inte vad de heter.

Kilotex har ju också flera affärer, förr fanns de bla i Sickla och i Veddesta, Jakobsberg, men jag har inte bott i stan på 3 år, så det kan ju ha ändrats. Men jag vet att Dollys är kvar :D Kilotex har, som namnet antyder, massor, massor med stuvar i stora högar som man köper till kilopris. Servicen lämnar ofta en del övrigt att önska, men billigt tyg kan man få tag på om man har tur och orkar leta!

Lycka till! Åh, vad avis jag blir nu, kände jag. Tänk att ha flera tygaffärer att välja på... Det var då definitivt en sak jag inte hade vett att uppskatta när jag hade chansen!
Användarens profilbild
Av Tilde_Nova
Tack för svaren! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?