Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av guldmane
Jag har några snygga velourbyxor med mudd (sydda av andra). De är något stora i midjan och nu när vi nästan kör blöjfritt är de alldeles för stora.

Kan man sy in dom på något sätt? Jag är totalt okunnig på att sy men är villig att försöka om det inte är för krångligt.
Användarens profilbild
Av Plinga
Jag tog bara och sprättade lite i sömmen i mudden, vrängde den ut och in, sydde den lite mindre, vrängde tillbaka och sydde fast.
Användarens profilbild
Av guldmane
Dom är sydda med overlock kan jag tillägga, och det har inte jag. Menar ni att jag ska ta bort hela mudden i midjan? och sy om den och sedan sy dit den?
Användarens profilbild
Av Plinga
guldmane skrev:Dom är sydda med overlock kan jag tillägga, och det har inte jag. Menar ni att jag ska ta bort hela mudden i midjan? och sy om den och sedan sy dit den?
Så gjorde inte jag iaf. Finns det en söm på mudden? Är den dubbelvikt? Alltså lång mudd? Jag sprättade som sagt bara sömmen och lite på byxan, vrängde och sydde in.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?