Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Plinga
Min mamma har ett litet företag, hon brukar beställa tyg och dyl. från nån katalog som inte säljer till privatpersoner. Jag tänkte hänga på med en beställning, men undrar lite över vad för tyger som är bra. Velour blir det nog, men sedan?! Finns ju massa tyger, som heter vad som helst, och jag har ingen aning om vad som är bra. Vill sy tex. tunikor, mjuka byxor osv. Men vilka tyger används till vad?

Och priser, vad kostar tex. velour? Så jag vet om det är lönt att beställa.
Här kostade velour om jag inte minns fel kring 80 kronor metern, utan moms. Är det dyrt/billigt?
Användarens profilbild
Av florin
Oj, vad som är bra tyger än nog till stor del en smak-fråga...

Katalogen din mamma beställer ifrån, är det Swelogent? Jag tycker att de är ganksa dyra på en del saker. Just velouren verkar det vara ett hyffsat pris på men det beror ju på vilken kvalité det är oxå.
Användarens profilbild
Av Kaja
Velour är toksvårt med priset. Jag har sett pris från 69 upp till 225. Men, det är väldigt stor skillnad på tjocklek på tygerna och säkert en hel del skillnad i hur mjukt och följsamt och hur det ser ut när det är tvättat också. Sånt vet man liksom inte. Man får köpa en bit, se om man är nöjd och så köpa igen.

Mina två bästa velourtyger kostade 10 respektive 225 kronor metern. Ena på en second hand och det andra på symässan...

//Kaja

PS:Jag brukar jämföra priser mot Stoff&Stils katalog. De är inte billigast och bäst på allting, men det är något att sikta emot och katalogen täcker de flesta typer av tyger...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?