Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MuuM
Knyttet & K skrev:Den här har min mormor stickat till Agnes. Den är superfin och Alpacagarnet är jättemjukt och skönt

Bild

Jag gillar kofta bättre än tröjor till pyttisar. Det är bra när man sjalar också, då kan man ha koftan öppen så blir det inte så varmt på magen :D
Men... Fresta inte så med en bild utan att länka till beskrivningen!

/Muum - med alpacagarn över
Av Ponyo
Muuminmamman skrev:
Knyttet & K skrev:Den här har min mormor stickat till Agnes. Den är superfin och Alpacagarnet är jättemjukt och skönt

Bild

Jag gillar kofta bättre än tröjor till pyttisar. Det är bra när man sjalar också, då kan man ha koftan öppen så blir det inte så varmt på magen :D

Haha, jag tänkte Poppis när jag såg dem :)
Men i... låt mig tänka... grönt och orange!

Skulle helt klart tänjka mig att sticka dem själv med. :D
Användarens profilbild
Av Elina
Muuminmamman skrev:

HÄR!!
Användarens profilbild
Av MuuM
Elina skrev:
Muuminmamman skrev:

HÄR!!
Tackar!

Nu ska jag bara sticka Villes tröja, den fina som man stickar från sida till sida, en shrug till mig själv och en shrug till... Och repa upp den som är alpacka i, för att den bara dummar sig med mig. :-)

/MuuM
Användarens profilbild
Av MuuM
Bubbi skrev:
Muuminmamman skrev:

Bild

Haha, jag tänkte Poppis när jag såg dem :)
Men i... låt mig tänka... grönt och orange!

Skulle helt klart tänjka mig att sticka dem själv med. :D
Bubbi, du har så rätt, och känner mig och poppis så väl, redan. :-) Tack och lov för bloggar och Internet!

/MuuM
Av Ponyo
Annars kan kanske denna raglan-tröja vara något?

Bild
Användarens profilbild
Av annalys
Muuminmamman skrev:/Muum - med alpacagarn över
Jag som inte har något alpackagarn över undrar hur det är? Ser på hemsidan att det är
Enkel tråd
Stickor: 3-3½
Stickfasthet: 23 m x 30 v
och yllevarmt?

Det känns enklare att handla på en affär än beställa, hoppas de har det hemma men annars kan man nog ta något alternativ.
Användarens profilbild
Av He.ma
Den som Knyttet & K visa håller jag på med till vår lill tös :wink: ganska rolig att sticka iom att man stickar den " åt fel håll" värsta är att jag har tre stickningar på G samtidigt (man har ju tre barn :? )
Användarens profilbild
Av MuuM
annalys skrev:
Muuminmamman skrev:/Muum - med alpacagarn över
Jag som inte har något alpackagarn över undrar hur det är? Ser på hemsidan att det är
Enkel tråd
Stickor: 3-3½
Stickfasthet: 23 m x 30 v
och yllevarmt?

Det känns enklare att handla på en affär än beställa, hoppas de har det hemma men annars kan man nog ta något alternativ.
Garnstudio har fint alpacagarn som jag tror det är rea på just nu, Bubbi kom ut ur en affär jublandes häromdagen. Det är tunt och mjukt, och finns i olika kvaliteter, bland annat "vanligt" och baby-alpaca. Olika prisklasser såklart, men Garnstudios är bra och prisvärt!

/MuuM
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?