Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sus
I år kommer påsken tidigt och hemma hos oss har den redan börjat. Tillsammans med julpyntet trängs nu inte mindre än 7 påskkärringar som maken har pysslat ihop tillsammans med tjejerna! :lol:
Glad Påsk!
Bild
Användarens profilbild
Av svas
Nu blir det sådär dumt igen. Jag har precis deltagit i dildo-tråden, och så ser jag dessa påskkärringar. Och tänker: oj, det har ju snopp!

(samma sak hände en annan gång efter jag läst i dildo-tråden, jag såg zazi:s underbara luciakrona och tyckte även var lite snoppig.)

:oops:

ps. Jag älskar att pyssla förresten och är imponerad av alla med tålamod att pyssla MED barnen!
Användarens profilbild
Av sus
svas skrev:Nu blir det sådär dumt igen. Jag har precis deltagit i dildo-tråden, och så ser jag dessa påskkärringar. Och tänker: oj, det har ju snopp!

(samma sak hände en annan gång efter jag läst i dildo-tråden, jag såg zazi:s underbara luciakrona och tyckte även var lite snoppig.)

:oops:

ps. Jag älskar att pyssla förresten och är imponerad av alla med tålamod att pyssla MED barnen!
Har du kollat på ett oboypaket nyligen??? Det var en tråd om det i går, kanske nått för dig...

tjejerna är faktiskt ganska bra på att pyssla själva, det stora problemet är att hitta på något för Pelle attgöra så han inte kommer och sabbar allt...
Användarens profilbild
Av Ester
åh vilka fina!!!

men HUR kom de in på påsktemat? 8) :lol:
Användarens profilbild
Av sus
Elin skrev:åh vilka fina!!!

men HUR kom de in på påsktemat? 8) :lol:
Vi gjorde ett luciatåg av en gammal äggkartong innan jul och nu hittade Lisen en ny äggkartong och kom på att nästa högtid som man pysslar till är påsk.... Tjejen har grym framförhållning, hon började planera nästa jul redan på juldagen och hon vet redan precis hur hon vill fira sin födelsedag den 1:a maj :wink:
Användarens profilbild
Av lillstrumpa
Åh vilka söta munnar, dom ler ända upp till ögonen :love:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?