Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Plinga
Mudden jag hade till Ellens byxor var sådär. Inte jätte bra tycker jag. Finns det bra mudd, som är ordentligt stretchig? Har ju aldig känt på mudd förut, så det kanske bara var av sämre kvalitè??

Finns det någon riktigt bra syaffär i Göteborg, som man bara inte får missa??
I Kungälv är de sådär bra, i Stenungssund tycker jag den är bra, men kanske finns någon annan guldgruva i Gbg?!

Någon bra sida på nätet oxå när jag ändå fiskar tips!
Användarens profilbild
Av naimiez
Apelsin sa någon vid.....ÅH :shock: står helt still...... :shock: jag köpte tyget till min bröllopskjol och top där iaf....hade rätt mycket och bra pris och typ.....
Användarens profilbild
Av Kaja
MG-tyger stängde idag. Men, man kan åka dit och hämta efter överenskommelse.

Det finns en bra affär på Vallhamra torg som hade väldigt bra priser på sina muddar (Sävedalen). Sedan finns ju alltid Myrins (Sävedalen och i Linné), som har bra sortiment, men knappast kan kallas billiga. Likadant med Gårda Textil, de brukar ha otrolig vidd på sitt sortiment, men ännu dyrare än Myrins.

Ska man ha mycket så kan ju shoppingresa någonstans löna sig. Stoff&Stil finns annars på nätet och går att beställa ifrån, liksom flera andra nätföretag. De är oftast billiga (man kan ringa och be om prover för att kolla kvaliteten), så även om man beställer ganska små kvantiteter så lönar det sig ändå.

//Kaja
Användarens profilbild
Av Kaja
florin skrev:Jag köper bara Ohlssons mudd, den billigare som kosar 69:-/meter. Av alla jag provat är det den bästa :D

Å MG-Tyger har ju kvar webutiken ju :lol:
Vi har ingen Ohlssons här nere i krokarna. Åtminstone inte som jag känner till....

Myrins mudd är ok, men den går på 99 kronor metern (rullmudd)....

MG hade två varianter. En tunnare och en mer grov, lite olika sug i dem beroende på vad man ska sy...

//Kaja
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?