Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tabby
Vilken av Overlockarna låter minst. Min syhörna kommer vara i ett rum som är väldigt lyhört :roll: .
Användarens profilbild
Av Kaja
Inte Pfaffen i alla fall. När jag köpte den så talade säljaren om att den var högljudd och förespråkade Berninan i stället. Tyvärr så har jag en kompis som är syslöjdslärare och har dåliga erfarenheter av Bernina overlock, så därför passade jag på den. Men, jag börjar reta mig på oljudet, så jag ska nog kolla på om det går att byta upp sig...

En väljoljad maskin låter väsentligt mindre än en osmord sådan. Men, eftersom den kör med två nålar, fyra trådar och kniv som klipper så tycker jag att den låter ganska mycket mer än en vanlig maskin, oavsett.

//Kaja
Användarens profilbild
Av Tabby
Tack för svar Kaja.
Användarens profilbild
Av melon
Ska du sy i smyg? :wink:

Ingen av mina barn har vaknat av min Pfaff... Inte mannen i soffan heller för den delen :lol:
Användarens profilbild
Av Tabby
Nä, men vi har sovrummet nedanför "hobbyrummet". När man rullar en kontorsstol i hobbyrummet hörs det i sovrummet :-(
Användarens profilbild
Av Kusmi
Du får väl testa min, men den är inte så tyst heller.
Av tumbler
Du kan be om att få testa ljudet i butiken. :)
Användarens profilbild
Av teres
Har du testat med något under? Har en Bernina som låter helt ok, om det låter mycket så är det för att vibrationerna skakar på något annat.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?