Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Jennelii
Min mamma är en tygsamlare...hon köper ofta tyg för att det är så fint och för att hon tänkt sy...men sen händer oftast inte mer. Igår frågade jag om hon inte hade plysch/velour (jaja..plysch säger jag..) och hon sa "joo då, jag har massor nere i källaren, hur mycket som helst, vad tänkte du?" Jag hade visat henne mina florinbyxor tidigare och sa att det rådde lite velourfeber här och då sa hon "ja åh vad dom skulle vara avundsjuka på mina fina tyger...jag har tex ett jättefint rött med svarta och vita prickar på" :shock: Hur ska jag ta mig ner i hennes källare? hur ska jag kunna lura av henne tygerna? Jag vet att hon har massa trikå, tyger med Dunderklumpen och kaniner och... *mutter* Hur ska jag kunna lägga vantarna på dessa??
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Ååååh! Det låter :love:

Nej jag dregglar och trånar inte alls efter att få möjlighet till att lägga vantarna på något liknande. Avundsjuk, jag? Nej vadå :roll: Min mamma har bara tråktyger :( Vill din mamma bli av med lite så ställer jag mig i kö.

Du får väl förska lirka lite med henne med något i stil med att det skulle väl vara bättre om de kan komma till användning istället för att bara ligga och samla damm 8)
Användarens profilbild
Av Anso
Det låter som en skattkammare. Men vad ska hon ha alla tygerna till då?? Bättre då att göra något användbart av dem till barnen....
Lycka till! :D
Användarens profilbild
Av Jennelii
Hon KAN sy och är jätteduktig, hon har en jättedyr ny symaskin...men dom som sytt mest på den är jag och min syster =) Fast min symaskin står nedanför köksbordet så orkar jag inte lyfta upp den :roll:
Jag måste komma ner i hennes källare....
Av MammaTess
Du får lura bort henne och sen ta nyckeln..... :wink:
Användarens profilbild
Av Kaja
Fråga henne om hon inte vill åka till något exotiskt resmål och övertyga henne sedan att sälja alla tygerna för 50 kronor metern för att finansera resan. När hon är borta så tömmer du resten av förrådet.... :twisted:

//Kaja
Användarens profilbild
Av Fenomena
Be henne sy julklappar till dina barn och dig. Be henne om att få tyg när du fyller år osv. Då förstår hon nog hur sugen du är. :)
Användarens profilbild
Av Fru Johansson
Ehhh, bind fast henne, sno nycklarna och knip åt dig så mycket tyg du bara kan! :wink:
Användarens profilbild
Av McMorrigan
florin skrev:
Fru Johansson skrev:Ehhh, bind fast henne, sno nycklarna och knip åt dig så mycket tyg du bara kan! :wink:
:iagree: :iagree: :iagree: :iagree:

Å sen skickar du alla tygerna till mig :app:
Äh, hörru!
Du kan väl dela med dig lite? :wink: :lol:
Användarens profilbild
Av Elina
McMorrigan skrev:
florin skrev:
Fru Johansson skrev:Ehhh, bind fast henne, sno nycklarna och knip åt dig så mycket tyg du bara kan! :wink:
:iagree: :iagree: :iagree: :iagree:

Å sen skickar du alla tygerna till mig :app:
Äh, hörru!
Du kan väl dela med dig lite? :wink: :lol:
ja eller hur, det finns välan fler som gillar att sy :D

Jag har en vänninas mamma som även jag är väl bekant med som har MASSOR med tyg från 70 talet, då menar jag hela rum fyllda typ :roll:

Hon syr mkt, men inte kan hon sy upp allt det, det vet hon..
Användarens profilbild
Av bani
marcy skrev:Stjäl allt och skicka till mig så syr jag velourkläder till Linus tills han blir 50. ;)
:rofl:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?